Zwanger????

hallo,

Ik lees hier al een tijdje mee,en dacht laat ik ook eens wat schrijven.Ik had eigenlijk een hele rare vraag.Kun je zwanger zijn en toch nog 1 keer ongesteld worden.Ik was namelijk vorige week ongesteld en toen dat op hield bleef mijn buik bol staan,normaal gaat dat dan weg,ook is mijn buik hard en rommelt,van mijn vriend moet ik nu even helemaal niks hebben,iriteer mee mateloos aan hem nu.Zou ik zwanger kunnen zijn het voelt allemaal zo raar.Ik ben gewoon de hele week mezelf al niet meer?????

Groetjes en een kus van Roos

Zoiets lees je wel vaker, dus het kan wel gebeuren. ik haal me altijd ook alles in m'n hoofd als ik denk zwanger te zijn. Ik bedoel daar niet mee dat jij dat ook zult doen, maar dat kan natuurlijk wel. Wil je graag zwanger worden?
Ik zou nog even wachten, een bolle buik is niet gelijk een beginnerssymptoom van zwangerschap, volgens mij. Als je er klachten bijkrijgt, kun je altijd even een testje doen. Helemaal als je straks de pil weer in gaat nemen.
Succes!

Ik wil hier ook even op reageren ik ben vorige week ook orgi geweest en heb ook steeds een raar gevoel in mijn buik. Het zijn een soort krampen en ik weet ook niet echt wat het is maar het voelt anders. En mijn laaste orgi was ook niet zo als normaal korter en minder heftig als anders het zou bij ons wel leuk zijn.
Succes

Zo te lezen ben ik niet de enige met "vage" klachten.
Ben onlangs gestopt met de pil. Ben ongi geworden. Vorige week heb tussentijds wel 2 dagen bloedverlies gehad(vers en oud). Heb daar verder niet zoveel aandacht aan geschonken. Maar gisteren misselijk en pijn in mijn buik. Vandaag gaat het beter maar nog wel last van mijn buik. Vooral na het eten misselijk. Soms ook na het drinken.
Nu denk ik steeds dat ik misschien wel zwanger ben.

Terug
Bovenaan