Zwanger ?

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag vorige maand moest ik op donderdag ongi worden 's avonds was ik het nog niet heb ik getest en bleek ik zwanger te zijn, de volgende ochten had ik menstruatiepijn en bloedverlies, maandags had ik dat nog en heb ik nog een keer getest en was ik niet meer zwanger. Nu moest ik vorige week donderdag weer ongi worden maar ben het nu nog niet, wel vage misselijkheid en gevoelige borsten. Maar ik durf niet te gaan testen omdat ik niet weet als ik wel zwanger kan zijn omdat ik vorige niet echt ongesteld ben geweest, maar wel 5 dagen bloedingen. Misschien dat iemand dit ook heeft meegemaakt of mij kan vertellen dat de mogelijkheid er is dat ik eventueel wel zwanger kan zijn

Gr. Nikki

Ik begrijp dat er nu alweer een maand overheen is gegaan na de positieve test? Wat zul jij in spanning zitten. Wel bloedverlies gehad (innesteling?) en nu nog niet ongi. Als je wel zwanger bent, zit je dus al aan de 2 maanden. Kun je niet een test doen of even naar de dokter? Heb je je positieve test nog dat je bewijs hebt? Erg vervelend maar jij hebt wel hoop. De tijd zal het leren. Volgens mij is een pos.test gewoon positief en klaar. Het is wel vreemd. Houd de moed erin, test nog eens of ga even langs de huisarts. Dan weet je waar je aan toe bent.

Jeetje Nikki,
ik kan me nog goed herinneren dat je vertelde dat je zwanger was...ik hoop echt voor je dat je dat nog steeds bent. Ik zou toch nog een keer een test doen als je dit durft,want dat heb je meer zekerheid.
Als je niet zwanger bent,heb je inderdaad een vroege miskraam gehad.
Wat zul jij je nu klote voelen zeg...en geschrokken van het bloedverlies...
Ik leef met je mee.en hoop nog iets van je te horen.
Liefs Esther

Hallo Nikki,

Raar allemaal hoor en erg spannend. Kan me wel voorstellen dat je niet meer weet wat je moet doen. Maar ik zou toch maar even gaan testen. Blijkt dat je zwanger bent dan zou ik een afspraak bij de dokter gaan maken.
Als je neit zwanger bent, dan ben ik inderdaad ook bang dat je een miskraam hebt gehad. Dat is wel erg jammer. Ik leef met je mee en ben benieuwd wat het nu allemaal is. Heel veel sterkte en ik denk aan je.

Liefs janna nienke

Terug
Bovenaan