zwanger???

hallo,
ik haat onzekerheid, weet niet hoe ik er mee om moet gaan.
woensdag had ik ongesteld moeten worden. woensdag had ik wel een opgezette buik en donderdag ochtend had ik een bruine afscheiding, dus ik dacht nou daar komt het, maar s'middags was die afscheiding weg, ik heb nu wel al andere halve week al gevoelige borsten, normaal heb ik dat een week voordat ik ongesteld moet worden. en vanmorgen was me temperatuur 37.3 en normaal 36.9 dus die is ook hoger.
ben ik wel verkouden dus daar kan het ook aan liggen.
maar nu heb ik met me vriend afgesproken pas na het weekend te testen en dat valt me wel zwaar,
wie heeft nog meer mee gemaakt een lichte bruine afscheiding en daarna niks meer.
ben nu 3 dagen overtijd
en dit is ronde nummer 5.
hoop dat iemand anderwoord heeft

liefs
barbara
 
Nou Barbara ik heb precies het zelfde
ik had uiterlijk maandag 10 mei ongi moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet.Ik test ook pas na het weekend. Ik durf eigenlijk ook niet te testen, ben bang dat ik weer teleurgesteld word. maar daarnaast kan ik ook niet met deze onzekerheid dus snap precies wat jij bedoeld.

Ik zal voor je duimen dat het dit keer raak is
 
Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb dat de laatste tijd steeds. Een beetje viezigheid en ik denken, dat is het begin van meer, helaas weer niet gelukt. Dan is het weer een paar dagen weg en krijg ik weer hoop, maar alle keren zette mijn ongi uiteindelijk toch door.
Of je dit ook zou kunnen hebben voor een zwangerschap weet ik (helaas) niet.
Succes
Lin
 
Terug
Bovenaan