ZWANGER

Jippie!!! Ik ben na 10 maand eindelijk zwanger, mijn zwangerschapstest gaf vanmiddag een duidelijke stip aan! Ik kan het nog niet helemaal geloven. Mijn man en ik zijn net afgelopen week naar de ha geweest waar uit kwam dat mijn man zijn sperma moest laten testen in het laboratorium. Ik had vandaag ook mijn NOD, ik had me eerst voorgenomen om pas na het weekend te gaan testen maar ik kon niet langer wachten. Dit omdat er gewoon geen enkele aanwijzing was dat ik ongi moest worden.
De enige symptomen die ik heb van een zwangerschap zijn gevoelige borsten, en ik kan de aderen in mijn borsten veel duidelijker zien. Daarnaast heb ik in mijn buik de laatste dagen hele lichte steken en een licht gevoel van spierpijn. Mijn man en ik zijn zo blij maar ook nog onzeker omdat het zo pril is.

Ik wil iedereen die ook graag zwanger wil worden veel sterkte wensen en alle andere toekomstige mama's van harte feliciteren.

Groetjes,
Margreet
 
Hallo Margreet,

Wat fijn voor je! gefeliciteerd,en je man natuurlijk ook. Het is fijn dat je de symptomen erbij meteen bij vertelt want dat zijn toch dingen die wij(nog/niet ) zwangeren erg bezig houdt.

Heb je nog meer opgemerkt of tips?

Lees het graag!

Nogmaals proficiat en geniet ervan!

Groetjes: Chili
 
Heel veel geluk saampjes op die grote roze wolk!!!!!
Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en een prachtbaby toe.

Enne, inderdaad: nog tips voor ons arme klussers???

Groetjes, Juul
 
SUPER, nog zo'n positief berichtje. Hier doen we het natuurlijk uiteindelijk allemaal voor. Ik word er zo blij van als ik dit allemaal lees. Ik hoop dat je goed gaat genieten van je zwangerschap en dat alles goed verloopt. Hopelijk tot snel op het volgende forum.

jij en je man GEFELICITEERD!!!!
Veel liefs, Ank
 
Ik heb even geen tijd om berichtjes te lezen en er zijn tot nu toe al drie meiden die ons positief nieuws konden brengen. Zal ik maar vaker geen tijd hebben om te lezen ??? Misschien helpt het.

Maar Margreet, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en zoals iedereen al typt, ga er ontzettend veel van genieten !!!

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan