Zwanger??

Hallo,

Ik ben een beetje zenuwachtig op dit moment. Ik ben nog niet ongi. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, ben ik al 8 dagen overtijd, en als ik van een cyclus uitga van 32 dagen (mijn langste dus) dan ben ik dus 4 dagen overtijd. Ik heb vrijdag ochtend een test gedaan, en die was negatief. Verder heb ik alleen maar last van mijn buik, het is alsof ik de hele tijd moet plassen, zo'n druk op je blaas, en ik ben ontzettend onrustig. Ik loop de hele dag te ruimen en schoon te maken. Wat dat inhoud is me een raadsel. Maar goed, wie herkent dit? En kan ik zwanger zijn? Oh, ik hoop het zo.

Groetjes Vanessa
 
Hoe lang ben je gestopt met de pil?
Ik ben namelijk ook onregelmatig en ik heb een keer een cyclus van 46 gehad.
Het kan natuurlijk zijn dat dat hormoon nog niet voldoende in je lichaan is, die kan aantonen dat je zwanger bent.
Ik zou een dag of 7 wachten met testen. Mijn schoonzusje had ook getest en was toen negatief. Na een week testte ze nog een keer en was het positief.
Heel veel succes!!!! Hou je me op de hoogte?
Liefs van Marie
 
Hoi Vanessa,

Ik zit zo'n beetje in het zelfde schuitje als jij. ik ben nu 2 dagen overtijd en ben ook nog niet ongi. Heb wel steeds pijn in mijn buik en ben een beetje misselijk. Heb gisteren ook dan een test gedaan en vanmorgen ook maar was alle twee de keren negatief. Soms ben ik bang dat het ongi weg blijft omdat ik graag zwanger wil zijn.
Ik hoop voor ons allemaal dat we snel zwanger zijn.
gr. sabrina
 
Terug
Bovenaan