zwanger?

dag dames ik heb een vraag,ik heb nu al eeen dag of4 krampachtige pijn in me buik ben ook erg opgezet,ik had de 15e me eisprong heb die avond geklust,en soms een vaag misselijkheids gevoel ,nu had ik vandaag een rozige bloedafschijding echt heeeeel weinig stelde niet veel voor,ik moet donderdag ongi worden zou ik zwanger kunnen zijn ?
 
Hohoi,

Het zou kunnen maar wacht wel met een test. In het begin heb je vaak dit soort klachten. Als je volgende week donderdag nog niet ongi bent dan kun je er over gaan denken een test te doen.
Heel veel sterkte en suc-6-jes :)
 
Hoi,
Ik heb ook donderdag mijn NOD...spannend he...
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Ik lees hier wel vaker dat er meiden zijn die een paar dagen voor hun NOD wat gekleurde afscheiding hebben,en toch zwanger zijn. Ik duim voor je..
Ik twijfel erg,dacht eerst dat het niet raak was deze maand,maar nu denk ik misschien toch wel...je weet het nooit,ik moet het toch afwachten.
Nog een paar dagen...ik ga trouwens wel vrijdag testen als ik niet ongi ben...ik ben regelmatig en ben dan 1 dag overtijd...kan echt geen week langer wachten..Heb toch 2 testen.
Liefs Esther
 
Terug
Bovenaan