ZWANGER!!

Hoi meiden, gezien de wat vage uitslag van de test heb ik het nogmaals gedaan en ik kan er niet omheen, IK BEN ZWANGER!!

Het voelt nog een beetje onwerkelijk, maar dat is denk ik niet zo gek.

Heb gelijk een boek gekocht voor mijn vriend 'Hoera ik word vader!' Krijgt ie vanavond na het eten. Spannend!!!

Dus, ik mag nu naar het januari-forum. Ik hoop dat jullie me allemaal nog volgen.

Zal af en toe nog even aanwippen en kijken of ik vragen kan beantwoorden.

Groetjes van een meisje die de smile niet meer van haar gezicht krijgt.
 
Wouw, echt super!!!!
Lijkt me inderdaad nog heel onwerkelijk.

Ik zou graag nog van je weten wat je eventueel voelt.

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geniet ervan.
Veel liefs, Ank
 
Bedankt meiden!

Ank, ik voel verschillende dingen waardoor ik het al wel een beetje wist. Heel zere tepels, 's avonds best misselijk, koud en de kat wilde steeds bovenop me liggen. Dat laatste vond ik errug grappig want dat had ik laatst nog van iemand anders gehoord. O ja, ik moest ook overal bijna om janken.. snif snif

Mijn vriend wist/weet geloof ik niet wat 'm overkwam. Had in het boek geschreven 'voor de aanstaande pappa van ons eerste kindje' Datum verwekking erbij en de uitgerekende datum. Hij zat me aan te kijken toen hij het had uitgepakt en ik zag dat ie zo iets had van 'wat moet ik hier nou mee?' Toen zei ik dat hij de eerste bladzijde maar moest lezen."Ben je zwanger schatje???" Ik heb nog nooit zoveel vraagtekens op zijn gezicht gezien!!

Hij gelooft het ook nog niet helemaal, maar was wel voorzichtig blij. Hij heeft ook zoiets, laten we de eerste twee/drie maanden maar door komen en dan gaan we echt feesten!

Meiden, succes allemaal en tot snel!
 
Terug
Bovenaan