zwanger !!!!

Hoi,

Heb net een CB test gedaan en er verschijnt een duidelijke plus. Zwanger, ongelofelijk. Ben in maart gestopt met de pil, ben 29 april voor het laatst ongesteld geweest, na een cyclus van 37 dagen, denk ik (had minder pijn dan anders en verloor ook minder bloed. Afgelopen maand behoorlijk geklust. Vandaag dan toch maar een test gedaan, na een wijntje, oeps. En ja hoor echt een enorme plus, mijn man geloofd het nog niet, morgenochtend nog maar eens proberen, maar ik weet het bijna zeker. Ik heb nergens last van, alleen zitten al mijn broeken een beetje strak. en heb erg veel last van een vervelend gevoel als ik niet optijd eet.
Ga nu even genieten.

PS ik kan op babybrabbel niet uitrekenen wanneer ik uitgerekend ben, wie helpt me even?
 
29 april + 1 week is 6 mei en dan nog 9 maanden erbij tellen, dan kom je
op februari....Maar je had een vrij lange cyclus dus een paar dagen er naast zitten kan dus wel....Gefeliciteerd!!
 
fijn he die cb testen ook een digitale ik moet eigenlijk pas maandag ongesteld worden maar weet nu al 2 dagen dat ik een plusje heb ,pijnlijke borsten en inderdaad een kramperig gevoel als ik niet op tijd eet,maar rare geuren doen me ook vervelen,
 
ik heb al 2 dagen gestest met digitale cb allebei positief ook kramerig gevoel in mijn bijk en vervelende borsten maandag is mijn nod,je kunt bij babybrabbel zien waneer je uitgeteld bent
 
Terug
Bovenaan