Zwanger?

Hallo

Ik ben sinds vorige week maandag aan het testen met cb omdat ik zaterdags een beetje bloedverlies had nou gaf hij afgelopen maandag een licht plusje woensdag weer geprobeerd met een ander merk toen gaf hij niks aan gelijk weer cb gekocht weer een licht plusje, vanochtend voor de zekerheid weer getest en weer een dikke liggende streep en een heel licht staand streepje, dat zou toch dikker moeten worden naarmate je verder bent? dinsdag 1 juni moet ik m'n nod hebben dus ik moet nog even afwachten, maar ik vind het wel spannend wat denken jullie?

Groetjes Suus
 
Goede morgen!
Volgens mij mag ik je felliciteren!!
Als je al een licht kruisje ziet kun je ervan uit gaan dat je zwanger bent!
Dat ander streepje komt er niet zomaar te staan.
CB ziet het meestal wat eerder dan andere testen.En als je nu over 1 week weer een test doet geeft ie waarschijnlijk een dikke streep aan!

Liefs natje
 
een streep is een streep,maar voordat ik je ga feliciteren,als je voor je nod test heb je wel kans dat je dus alsnog ongi wordt,het is nl zo dt veel vrouwen zwanger zijn,maar dathet eitje zich toch niet goed innesteld en dan worden ze dus alnog onig en als je niet test dan weet je dat dus ook niet.ik hoop voor jou dat het hartstikke raak is en dat je lekker een maandje of 8 mag gaan genieten van het kindje in je buik.

maar zoals ik dus al zei een streep is een streep dus van harte gefeliciteerd.

liefs nathalie
 
Inderdaad, ook een lichte streep (of plus) is positief! En als je zaterdag wat bloedverlies hebt gehad, is het vruchtje wrs. ook al ingenesteld.
Van harte gefeliciteerd dus!!
 
Ook ik ga je feliciteren! Je bent gewoon zwanger.Ben het wel met het verhaal van Nathalie eens en je moet nu echt wachten tot je NOD en hopen dat het plusje er dan nog staat. Spannend he...probeer er toch een beetje van te genieten.ik zou dus dinsdag of woensdag nog een keer testen en als het plusje er dan nog staat en je bent niet ongi geworden ben je nog steeds zwanger.Ik duim voor je. Je kunt dan na een week nog een keer testen en dan heb je wrs een dikke plus! Dat ga ik tenminste wel doen a.s donderdag.(ben ook zwanger)
Liefs en succes Esther
 
ik sluit mij aan bij de meiden boven mij ik zeg gefeliciteerd.
het klopt inderdaad wel dat het plusje straks duidelijker moet worden omdat de hoogte van de hcg stijgt dit is mij namelijk nagevraagd toen ik een miskraam had.
maar een streepje is een streepje hoe dun ook.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan