Zwanger!!!

Hallo meiden,

Ik kan het nog haast niet geloven maar ik ben zwanger! Na 20 maanden proberen is het zo uit zich zelf toch nog gelukt. Dus meiden er is echt hoop. We liepen al een tijd bij de gyn en ieder onderzoek was goed maar het lukte maar niet. Ik had het absoluut niet verwacht deze maand. Ik voelde me niet anders en had een week voordat ik ongesteld moest worden net als anders menstruatiebuikpijn. Dit bleef nog een week aanhouden en inmiddels was ik overtijd. Ik was lekker een weekje op vakantie en heb daar de test gedaan. Die gaf meteen positief aan. De volgende dag voor de zekerheid nog maar 1 gedaan en weer positief. Ben nu ongeveer 5,5 week. Ben nu wel heel onzeker, vooral omdat ik me niet echt anders voel, behalve iets pijnlijke borsten maar dat had ik ook altijd al als in ongesteld moest worden. Bij 7 weken mag ik voor een echo naar de gyn. Spannend hoor, misschien dat ik er dan wat meer vertrouwen in krijg. Nou meiden ik wil jullie het allerbeste wensen en hoop dat jullie ook gauw zwanger zijn. Wonderen bestaan dus echt.

Liefs Maxime
 
nu van harte en zie je wel zolang je niet opgeeft is er nog hoop,
maar er zijn veel vrouwen die geen klachten hebben hoor dus maak je maar geen zorgen geniet maar lekker samen met je ventje van deze heerlijke tijd.
liefs sandra
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hartstikke goed dat het na zo'n lange tijd toch raak is! Ga er lekker van genieten....
Het is inderdaad fijn dat er hoop is, zelfs voor degenen, zoals ik, die acht maanden al langevinden, haha!

Groetjes,

Gea
 
Terug
Bovenaan