zwanger!!!

Hallo Meiden,

Vorige week heb ik voor het eerst dit forum bezocht. Dinsdag 25 mei was namelijk mijn NOD en ik wist niet precies wanneer ik het beste zou moeten gaan testen. Een aantal meiden hebben me aangemoedigd om het gewoon maar te doen en afgelopen zondag hebben we de test gedaan. Ik was stikzenuwachtig, ondanks dat ik voldoende signalen had dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Maar goed, de test was dus positief. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Ben namelijk al 35 jaar en had me er op ingesteld dat ik wel lang zou duren voordat ik zwanger zou zijn en nu dus meteen al raak! Echt geweldig. Zondag hebben we de hele dag over ons toekomstige kindje lopen dromen. Ben gelijk begonnen met een dagboekje om alles in op te schrijven. Wil ook wel zo'n 9 maanden boekje kopen, maar dat vind ik nu wat snel om al te doen.

Nou heb ik nog wel een vraagje. Weet iemand hoe snel je naar de huisarts moet gaan en wanneer vindt normaal gesproken je eerste afspraak plaats bij de verloskundige?

Alvast bedankt.

Jacky
 
Gefeliciteerd!!!
We zitten in hetzelfde schuitje. Afgelopen zaterdag had ik een positieve test. Ik ga straks gewoon even bellen naar mijn huisarts om te vragen hoe ik nu verder moet handelen. Misschien moet ik langskomen of misschien is het melden alleen al genoeg. Ik zal het je laten weten.
Geniet ervan, voelt nog wel vreemd he?
Jet
 
Hoi Jacky
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Ik ben 13 weken zwanger en ik was hier ff aan het rond kijken toen ik je berichtje zag. Je moet gewoon even je huisarts bellen en zeggen dan je een positieve zwangerschaps test heb. Ik kon toen gewoon even langs komen om wat info op te halen over de verloskundigen in onze woonplaats en er zat ook wat info bij over moeders voor moeders.
Heel veel succes en nogmaals gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Groetjes
Esther
 
Daar ben ik weer, heb net mijn huisarts gebeld. Ik hoefde niet langs te komen, wel hebben ze in de computer opgenomen dat ik zwanger ben. (ivm medicijnen, denk ik).
Verder vertelde de assistente me dat ik met 8 weken de verloskundige moet bellen.
Het gaat waarschijnlijk overal anders, gewoon even bellen en dan hoor je het vanzelf.
Jet
 
Ha Jet,Janna Nienke en Esther, Bedankt voor jullie felicitaties. Echt leuk hoor, om nu al felicitaties te ontvangen. Verder weet natuurlijk nog niemand van iets, dus is het gewoon leuk om via dit forum wat vragen te stellen etc.

Ben benieuwd wanneer Jet is uitgerekend. Ik ben volgens de berekeningen op 1 februari uitgerekend. Ik zag dat daar nog geen forum van geopend is, maar dat zal binnenkort vast wel komen.

Het voelt inderdaad allemaal nog heel vreemd. Kan het bijna ook gewoon nog niet geloven hoor!

Jet, laat je me nog weten wat de huisarts heeft gezegd?

Liefs,
Jacky
 
Ha Jet,

Ik lees nu net pas je berichtje terug. Was zelf al een poosje bezig geweest met mijn mailtje. Ik ga dan zelf ook maar even de huisarts bellen. Maar ja, vanaf het werk wel wat lastig.....

Wanneer ben jij uitgerekend? Heb je lang gewacht met het doen van de test?
Voel je je verder wel gewoon goed? Ben benieuwd. Ik heb met name af en toe pijn in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Meer eigenlijk niet echt.

Groetjes,
Jacky
 
Terug
Bovenaan