Zwanger?

Hoi Ukkie, Sunny, Nicole, Simone, Tijger en anderen.

Nog steeds onzeker over de stand van zaken?

Na de teleurstelling van zondag, toch ingezien dat er een kans bestaat dat ik zwanger kan zijn. Ik heb op het forum gelezen dat er veel meer meiden zijn die een negatieve uitslag hadden.

Dit is de 6e dag dat ik over tijd ben (het voelt aan als een jaar). Vanavond was mijn afscheiding wat donkerder. Ik schrok me rot, nee toch niet ongi?? Maar tot nu toe zet het niet door, dus ik blijf goede hoop houden.

Advies van de dokter om over een week weer te testen. Houd ik die onzekerheid zo lang vol?????

Tot nu toe aardig gefantaseerd: Hoe gaan we het mensen vertellen en wanneer, eindeloos lezen over zwanger zijn (nu kan ik dat echt niet aan, die teleurstellingen elke keer). Misschien met vaderdag al iets leuks voor mijn vriend kopen. Jullie kennen het waarschijnlijk wel.

Iedereen heel veel succes met wachten en testen. Mei schijnt wel een vruchtbare maand te zijn en hopelijk ook voor ons.

Groeten van Blondie
 
Hoi Blondie,

Nou bij mij is de droom sinds vanochtend weer voorbij. Helaas. Ik was inmiddels 5 dagen overtijd en denk dus dat het een hele vroege miskraam is geweest omdat mijn cyclus in 10 maanden tijd nog nooit langer dan 27 dagen is geweest. Nou ja, volgende maand beter.

Nog veel succes ook voor de anderen.
Sunny.
 
Ik duim voor jullie mee!!! Het is zo'n spannende tijd en je haalt zoveel in je hoofd.
Het ene moment denk ik ook; zou het zover zijn???? en het andere moment weet ik dat de kans ieniemienie klein is omdat ik pas 1 maand gestopt ben.......
Ik weet dat ik realistisch moet zijn maar vandaag is mijn nod, en dus niet ongi maar ja ik snap aan de andere kant ook wel dat mijn lichaam er helemaal aan moet wennen dat ik de pil niet meer slik en misschien pas volgende week ongesteld wordt....
AAAAAAAAAAHHHHHHH, je wordt er gek van maar het hoort er allemaal bij hè.

Ik hoop voor jullie van harte dat het raak is en dat jullie je fantasieën over het vertellen werkelijkheid gaan worden.
Hou ons maar op de hoogte......
 
Helaas..vandaag ongesteld geworden.Jammer, niet een grote teleurstelling (zolang zijn we nog niet bezig..dit wordt de 6 e maand) wel ga ik vanaf deze maand bezig met een ovulatietest denk ik, ik heb hier een oproep om ervaring ed gedaan..
Blondie; ik hoop van harte dat t jullie gelukt is..houdt me maar op de hoogte!!En de rest ook veel suc6!
 
Hoi Blondie,

Ik weet precies hoe je je voelt!!!! Ik ben al 5 dgn over tijd en bij mij ook helemaal niets...ahhhhh zenuwslopend.
Ik heb besloten om vrijdag pas weer te testen (als ik het zo lang uithoud, denk het niet). Mocht ie dan nog steeds negatief zijn, dan ga ik naar de dokter. Ikzelf heb ook altijd een hele regelmatige cyclus gehad, iedere 4 weken op zaterdags ongi (heel soms op zondag).

Ik zal voor je duimen.
Mijn buurvrouw (nu 5 mnd zwanger) had een vrij onregelmatige cyclus, maar die kon het dus pas na ruim een week overtijd, bleek later pas zien op een test. Er is nog hoop voor ons :)

Ook ik moet er niet aan denken dat het niet zo blijkt te zijn.... aangezien mijn ma de komende 2 mnd in mijn vruchtbare tij nl. net in het buitenland zit voor z'n werk...

Hou ons op de hoogte Blondie en sterkte, ik leef met je mee

liefs Lilian
 
Terug
Bovenaan