zwanger??

Hallo allemaal,
Ik wil aan jullie vragen nu ik 4 dagen over tijd ben of het ook kan dat de zwangerschaps test negatief geeft en dat het over een week wel positief is?
Ik heb namelijk wel een test gedaan, maar die was negatief en ik hoorde van een vriendin van mij dat ze ook de eerste test negatief had en de tweede naar een week positief.Nu is ze 5 maanden zwanger.
 
Hallo Emma,

Ja dat kan heel goed. De testen hebben alles te maken met je HCG hormoon, dat je lichaam aanmaakt als je zwanger bent. Het kan zijn, dat de test nu niks heeft gevonden. Probeer het over een week nog een keer. Hou ons op de hoogte!! Succes!!
 
Hai Emma,

Ik heb iets soortgelijks gehad als jij.
Ik had afgelopen maandag mijn NOD en heb op dinsdag getest ik heb toen een clear bleu gedaan die een nauwelijks zichtbaar streepje gaf en een predictor en die kon niet negatiever zijn.Ik heb ook een test bij de huisarts gedaan en die bleek ook negatief.na mijn huisartsenbezoek meteen een test van het huismerk van kruidvat gehaald en die was weer licht positief.
Ik ben nu bijn aeen week verder en heb nu een overduidelijke positieve test.
Ik weet niet welk merk je hebt gedaan maar je kan het beste even wachten en over drie dagen weer testen al sje nog niet ongesteld bent geworden.

Veel succes ne laat even wat van je horen,

Groetjes Ellen
 
Terug
Bovenaan