?zwanger

Hallo iedereen,
Effe een vraag wij zijn 6 dagen overtijd en hebben een test gedaan me vriendin zag wel een 2e streepje niet erg duidelijk en las dat het 2e streepje wat minder kan zijn we geloofde het niet echt dus een 2e test ook deze gaf een wat minder streepje hij is niet zo duidelijk dus als de controle streep
verder heeft ze wel de symtomen vaak plassen elka avond moe veel gapen en beetje zeurderig kan iemand zeggen of wij de conclusie er uit kunnen trekken dat we zwanger zijn bvd
 
hoe vaag een streepje ook is het is en blijft een streep dat staat ook in de bijsluiter dat betekent dat er al iets van een hcg hormoon in haar lichaam zit maar nog niet voldoende voor een duidelijke streep, maar het betekent denk ik gewoon zwanger probeer de test over 2 dagen nog eens dan zul je zien dat de tweede streep donkerder is!!
heel veel succes en we horen het antwoord nog he??
liefs sandra
 
Hai,

Ik had precies hetelfde, ik had ook een heel vaag streepje en het controle streepje was heel duidelijk.Ik heb toen nog een andere test gedaan die bleek negatief een derde test was ook licht positief.bij de huisarts had ik een negatieve test heb toen meteen een kruidvat huismerk test gedaan en die was weer positief heel licht.
Nu ben ik wat dagen later en heb ik een hele duidelijke positieve test en zit nu in mijn zesde week van mijn zwangerschap.
dus wacht inderdaad even een paar dagen en vinden jullie dat moeilijk zou ik een ander merk test halen en ik kan je clear bleu aanraden.

Veel succes en laat het even weten!!

Groetjes Ellen
 
Eeen streepje is een streepje, dit betekend gewoon dat jullie zwanger zijn en dat wij jullie mogen gaan feliciteren.
Het heeft idd met het hgc hormoon te maken die voldoende in het lichaam aanwezig is, maar nog moet komen, maar ze moet haast wel zwanger zijn.
Wacht anders een paar dagen af en doe opnieuw een test, dan zul je zien dat dat streepje echt wel duidelijker wordt.

Feliciteerd want jullie zijn zwanger!!!

Liefs Mimi
 
Terug
Bovenaan