zwanger...

nou ik had 7 juni een hele positieve test 's middags ik geloofde het niet dus 's ochtends weer en weer positief ik kon het nog niet bevatten ik ben nog 1 test wezen halen van een huismerk en dat was echt heel duidelijk positief dus ik twijfel echt niet meer!!! ik ben nu in de 5 de week en ik ben 15 feb uitgerekent nou allemaal heel veel succes enne jenke jij komt de volgende ronde op het forum zwanger zijn!! ik hoop het net als voor alle anderen en voor iedereen!!!!!!
 
Gefeliciteerd joh!

Ik geloof je gelijk als je zegt dat je het niet kan bevatten. Ik stond ook als een halve gare naar de test te kijken en dacht 'dat kan toch niet?'

Je moet het gewoon accepteren en voorzichtig gaan genieten. Vergeet niet Moeders voor Moeders te bellen. Die doen overigens ook nog een test. Was voor mij weer een geruststelling.

Genietze!
 
Ik hoop het ook Sandra! Maar ik probeer wel iets rustiger te doen dan de vorige maand. Ik ga (proberen) om me niet meer zo druk te maken (haha). En niet meer naar elk pijntje en steekje in m'n lijf te luisteren. Maar ik vind het heerlijk voor jou!!!
 
Terug
Bovenaan