zwanger?

hallo ik heb even een vraagje... ik voel me de hele week al raar.. de ene seconden kan ik wel janken. dan weer erg vrolijk en zo de volgende seconden schiet ik compleet uit me slof...
ik eet ineens enorm veel ijs.. normaal hou ik helemaal niet zo van ijs..
me borsten doen pijn en tintelen... en mijn buik is harder dan normaal.. dus ja ik denk gelijk ik ben zwanger...

dus ik deed gister een digitale cleurblue test en daar kwam een minnetje uit... ik haalde het staafje uit de houder en daar stond een heel licht blauw streepje...

en wat ik weet dat als er een streepje staat licht of niet... ik dan toch zwanger ben....

heeft iemand hier ervaring mee???

want een vriendin van mij heeft ook zoiets gehad ook een minnetje en op het staafje zelf stond wel een streepje...

groetjes
 
Ik zou de bijsluiter nog eens goed lezen als ik jou was, want er staat heel duidelijk in dat er bij de digitale testen gekeken moet worden naar de uitslag en niet naar het teststaafje. Dat wil bij cbdigitaal niets zeggen, er komt altijd een streepje op, dat hoort er bij. Dus ik zou je hoofd maar niet te veel op hol laten brengen, succes!
 
Als ik jou was zou ik gewoon nog een test doen (geen digitale, maar gewone). Als daar een (licht) streepje op verschijnt, kun je ervan uitgaan dat je zwanger bent.

Veel succes!
 
Hoi Verdinia!

Ik reageer hier eigenlijk nooit, maar toen ik jouw berichtje zag moest ik wel even een reactie geven.
Ik had hetzelfde met de digitale CB.
Een min op het venster en op het staafje zelf een 2e streepje.Ik had toen wel een klein beetje hoop, hoopte echt dat ik zwanger was, bij andere testje betekent zelfs het lichtste 2e streepje dat je zwanger bent, alleen werkt deze anders. Ik ben gewoon ongi geworden.
Hoop natuurlijk dat jij gewoon te vroeg hebt getest, maar deze test is in ieder geval negatief.
Succes!
Groetjes Sara
 
hoi,
ik kan je niet helpen met je test maar ik herkende mij wel heel erg in jou berichtje dit omdat ik ook heel erg veel ijs eet sinds 1 week dus ik vond het heel grappig om jou berichtje te lezen
groetjes nicole

 
Terug
Bovenaan