zwanger?

Pfffff, ik weet het niet meer....
Ik heb net weer een Romed-zwangerschapstest gedaan. Eerst kwamen er helemaal geen streepjes, toen een dikke controlestreep en nu lijkt na wat langere tijd het eerste streepje ook lichtroze te worden. Aan de ene kant zegt alles me: 'zie je wel, je bent zwanger!', maar aan de andere kant ben ik gewoon bang dat de kleurvloeistof is doorgelopen door teveel urine....
Straks maar eens een CB gaan halen om te dubbelchecken. Dan kan ik later vandaag of morgenochtend nog net voordat ik naar Schiphol ga kijken wat het nou is.

Groetjes,
van een ditmaal vertwijfelde,
Gea
 
Hai Gea,

Ik zou als ik jou was idd maar even een cb test halen, alhoewel de testen van eigen merk van kruidvat zijn net zo betrouwbaar hoor en die zijn ook al gauw zichtbaar als er maar een klein beetje hcg aanwezig is.
Ik had bij die romed testen ook maar een heel licht streepje in het begin namelijk.
Ik ga voor je duimen en laat het even weten.

Groetjes Ellen
 
Volgens mij als je de bijsluiter goed leest, dan staat erop dat je na 10 minuten de test niet meer mag aflezen. Na 3 minuten ofzo moet er een streepje verschijnen dat je zwanger bent en na 10 minuten is de test niet meer betrouwbaar. Succes !!
 
Terug
Bovenaan