zwanger??

hallo allemaal,

ik ben nu twee dagen overtijd en heb 2 dagen voor de eisprong en op de dag zelf gemeenschap gehad al is hij voor het "zingen de kerk uitgegaan" is er een kans dat ik zwanger ben? heb vandaag al een test gedaan maar die is negatief, maar moet veel plassen en mijn borsten zijn pijnlijk.. liefs anoniempje
 
Hoi Anoniempje,
De kans is wel duidelijk aanwezig. Twee dagen voor je eisprong vrijen, dan kan op de dag van je eisprong nog iets aanwezig zijn. Voor het zingen de kerk uit is het slechtste 'anticonseptiemiddel' wat er is. Het word door sommige wel als anticonseptie gezien maar in het voorvocht zit ook voldoende zaad om zwanger van te worden.
Ik zal als ik jou was zeker over een paar dagen nog een test doen als je dan nog niet ongesteld bent geworden.

Als je toch zwanger blijkt te zijn, waren jullie bezig voor een kindje of eigenlijk niet???

Liefs, Ank
 
Twee dagen voor je eisprong ben je juist het vruchtbaarst. Maar ik zou over een paar dagen nog maar eens gaan testen. En als je zwanger blijkt wat dan? Omdat je schrijft dat jullie voor het zingen de kerk uitgingen....
 
Terug
Bovenaan