zwanger???????

hoi allemaal,
Ik moest 11 juni ongsteld worden,maar ben het nog steeds niet,Ik heb geen ongesteldheids buikpijnen en geen pijnlijke borsten wat ik normaal wel altijd heb.Wie heeft het ook???Heb wel een soort misselijkheids gevoel maar misschien verbeeld ik het me wel.IK ben zo bang voor weer een teleurstelling
Groetjes tamara
 
lieve anoniem,

heb je al getest??
ik kan je helemaal begrijpen als je zegt dat je bang bent voor weer een teleurstelling (ik geloof dat iedereen zich daar zeker iets bij voor kan stellen op dit forum)

en of je je misselijkheidsgevoel verbeeld weet ik natuurlijk niet, we voelen allemaal vanalles en maken onszelf de kop gek!!
maar zoals je hier her en der hebt kunnen lezen zijn er de afgelopen dagen ook positieve berichten geweest van dames die zwanger waren!!!
dus waarom jij niet!!!!

als je gaat testen heel veel succes!!!
ik heb over 6 dgn mijn nod....maar wil toch rond de 17de of 18 al een test gaan doen met romed, kheb vernomen dat die zo gevoelig zijn dat je al eerder kunt testen als je nod.

xx kimpansee
laat je nog wat horen
xx
 
Fijn he dat wachten... Ik had de 13de mijn nod maar ben natuurlijk nog niet ongesteld, wat ik wel zal worden, had vanmorgen negatieve uitslag en ik ga vanuit dat ddat een beetje klopt. Reken maar op een teleurstelling, dan valt het nooit tegen toch? Moeilijk, ik kan het niet in ieder geval.. :)

Maar laat weten als je wel zwanger bent!! Succes de komende dagen!

Liefs Debora
 
Terug
Bovenaan