zwanger

Hallo allemaal,
omdat ik van de week las op deze site dat je wel eens net voor je nod een test kan doen dacht ik "ach waarom niet laat ik het eens proberen". Voelde nl al een aantal dagen pijn in mijn buik ( wat ik normaal niet heb wanneer in ongesteld moet worden). Ook ongeveer twee weken geleden echt een vervelende pijn in mijn buik gehad. ( Zat al stiekem te hopen dat het misschien raak zou zijn ) Ik dus twee testen gekocht v en maar plassen he tegen beter weten in twee dagen voor mijn nod.
Ik stiekem even kijken en niks, zie je wel dacht ik maar toen ik 1 minuut later keek zag ik toch wat lichts opduiken en ja hoor daarna toch een streepje. Mijn hart ging tekeer en kon het niet geloven, Vond het ook opeens doodeng.
Vanmorgen( moest vandaag ongesteld worden ) voor de zekerheid weer gestest met hetzelfde resultaat. En dat na drie maanden bezig te zijn. Zit eigenlijk elke keer als ik naar de wc ga te wachten op bloed want kan het eigenlijk niet geloven.
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt.
Groetjes,
Eline
 
GEFELICITEERD zeg!!!! Geniet er maar van! En als je toch nog twijfelt, wat eigelijk niet nodig is dan ja naar de HA voor een bloedproef!
Succes en een heerlijke zwangerschap toegewenst!
 
Gefeliciteerd!!!!!

Onwerkelijk hè dat gevoel, volgens mij duurt het wel even voor het helemaal toto je doordringt. Blijf gewoon nog even lekker op deze roze wolk lopen.

Geniet volop van je zwangerschap!!!!!

Liefs, Ank
 
Heee gefeliciteerd.
Ook ik heb vanmiddag getest en had een heeeeeel vaag streepje na ongeveer 5 minuten ik heb ook twee testen dus ga morgenochtend nog even voor de zeker testen.
Wel spannend he, Het is net of het niet over je zelf gaat.

Geniet er van

Brenda
 
Terug
Bovenaan