zwanger?

<p>Hallo ik ben gestopt met de pil om zwanger te worden ik Ben op 31 oktober gestopt en heb op 5 november mijn menstruatie gehad 11 november waren die gedaan vandaag heb ik met mijn partner sex gehad en nu heb ik terug bloedverlies ik heb zelf een maandverband moeten aan doen is niet veel enkel als ik me afkuis maar tog, het is licht roze bloed door wat zou dit kunnen zijn?ik heb nog geen test gedaan wegens ik geen andere klachten heb ik heb ook zelf geen krampen?? Wat is er aan de hand?</p>
 
Tijdens gemeenschap kan er een adertje gesprongen zijn waardoor dit bloedverlies geeft maar kan ook zijn dat je lichaam moet wennen aan geen pil gebruik. Maak je geen zorgen. 
 
Als je op 5 november bent gestart met je eerste menstruatie ben je nog niet zwanger. Je zou een vroege eisprong kunnen hebben mogelijk maar een zwangerschap kan echt niet!
 
Het zou misschien een hele vroege eisprong kunnen zijn, maar ik denk ook eerder wat Moe zegt. Zwanger kan je in ieder geval nog niet zijn als je laatste menstruatie 5 november is begonnen.
 
Terug
Bovenaan