zwanger?

Hey lieve mensen, ik heb een dringende vraag. Zaterdag 19 Juni heb ik rond 15.30 uur sex gehad. Vanaf Dinsdag rond 13.00 uur begon ik heel veel dik slijm te krijgen ( eisprong? )nu is mijn vraag of ik zwanger kan zijn.
want als dat slijm begint dan heb je toch niet al gelijk je eisprong? en de sex was zaterdag dus dat kan toch nooit langer dan 72uur in leven blijven ( zaad ) alsje bij 15.30 uur 72 uur bij telt, zit je op dinsdag 15.30 uur en die 13.00 uur van die slijm valt er wel nog in dus het zou wel kunnen. maar hoe denken jullie hierover? hoop dat jullie al mijn vragen kunnen beantwoorden! heel erg bedankt, ik zit er echt mee.
 
kun je het je zelf nog moeilijker maken, rekenen met uurtjes gaat dat niet wat ver, om de dag sex rond je vruchtbare dagen geeft de meeste kans op zwangerschap. dus stop met rekenen van uurtjes is wat overdreven hoor.
 
is het eigenlijk wel de bedoeling dat je zwanger wil worden?? volgens mij is de kans er altijd, dat slijm geeft aan dat je eisprong eraan komt bij mij is dat meestal een dag later!!!!
succes ermee groetjes angel..
 
Ik had dat 'rekensommetje' ook gemaakt; veel gevreeen rond de data dus ik moest wel zwanger zijn! Zeker ook gezien het feit dat ik zo'n zin had... Toch op dag 28 ongesteld geworden. Zou je toch denken dat ik m'n eisprong had gehad, op dag 14? Helaas kan ik niet naar binnen kijken want misschien had ik dan toch geen eisprong... geen idee hoor!
Je weet 't pas echt zeker als je overtijd bent en een zwangerschapstest "ja" aangeeft. Ik hoop het voor je, tenminste: als je het wilt??
 
Hoi anoniem en Caro.

Ik heb gelezen dat je de grootste kans heb om zwanger te worden, is als je cervixslijm hebt. Het slijm ervoor is taai en laat geen sperma door. Het cervixslijm laat het wel door. Het cervixslijm komt dan als je vruchtbare periode aangebroken is. En dat is maar voor een paar dagen. Mijn cervixslijm begint altijd 3 dagen voor mijn eisprong.
En je eisprong hoeft echt niet op dag 14 te zijn. Zelfs niet bij een cycles van 28. Ik had verleden keer een eisprong op dag 12 en mijn ongi kwam op dag 27.
Ookal heb je sex als je eisprong eraan komt, dan wil dat nog niet een garantie geven dat je dan zwanger bent. Voor hetzelfde geld, zwemt de sperma door. Of is het eitje niet goed. Of kan hij niet innestellen.

Veel succes meiden

Liefs Tatjana
 
Vind het inderdaad wat optimistisch om op het uur nauwkeurig te kijken. Dik slijm is nog niet perce goed slijm, dit slijm is nl doorzichtig en trekt draden. En Caro, het op het goede moment doen hoeft ook niet te betekenen dat je zwanger wordt, want er zijn meer factoren (en echt niet alleen het hebben van een eisprong).

 
Terug
Bovenaan