zwanger?

Hallo Allemaal
Ik lees iedere keer met veel nieuwsgierigheid jullie vragen en antwoorden.
Maar nu heb ik zelf een vraagje
Op 25 mei heb ik mijn laatste ongi gehad. Daarna ben ik gestopt met de pil. Na mijn berekeingen(als ik dat juist heb gedaan) zou ik afgelopen dinsdag weer een ongi moeten krijgen toch?.
Deze blijft tot op heden uit? Zou ik zwanger zijn?
Wanneer zou ik dan kunnen/mogen testen?
Hopelijk kunnen jullie me wat meer vertellen.
Ben nog onervaren dit zou namelijk ons eerste kindje worden. Spannend allemaal hoor
Groetjes een zenuwachtige weegschaal
 
Ik wil je niet teleurstellen of ontmoedigen maar ik zou eventjes wachten met testen. Als je stopt met de pil moet heel je hormonenhuishouding zich stabiliseren en dat kan erg lang duren. Natuurlijk is er een kans ook dat je zwanger bent hoor maar waarschijnlijk moet je lichaam even op haar plooi komen. Ik zou zeggen: wacht nog een paar daagjes (ik weet het! dat is zeer moeilijk) en als je dan nog niet ongi bent doe een testje maar het uitblijven van de menstr. na het stoppen met de pil is een gekend verschijnsel dus ik zou zeggen: hoop er biet teveel op dan kan de uitkomst alleen maar meevallen! Ik duim in ieder geval voor je!
 
hoi hoi,je kan al testen als je 1 dag over tijd bent,heb je ook verschijselen?als ik jou was zou ik niet gelijk testen na 1 dag overtijd want dan kan de test negatief uitslaan omdat er dan waarschijnelijk nog niet genoeg hcg in je lichaam zit veel sucses gr manuela
 
Het heeft bij mij een half jaar geduurd voordat alles op regel was. Heb cyclussen gehad van 27 dagen tot en met 35 dagen. En natuurlijk ook de nodige testen gedaan.. Ik raad je aan om nog even te wachten..........Maar als je echt nieuwsgierig bent, weet ik, dan is niet testen en wachten wel moeilijk........
Groeten, ook een weegschaal......
 
Ik zou ook nog even wachten. ALs je net gestopt bent met de pil kan het nog alle kanten op met de duur van je cyclus. Bij mij kwamen er elke maand 2 dagen bij....
 
Je kunt zwanger zijn maar het hoeft niet, het kan ook zijn dat je normale cyclus geen 28 dagen is zoals wanneer je de pil slikt (dan word je echt op dag 28 ongesteld). Even afwachten dus, en als je na een paar dagen/week nog steeds niet ongesteld bent kun je eventueel een test doen. Doe de test niet te vroeg want dan is die niet betrouwbaar. Sterkte met afwachten!
P.S. Ik ben bijna dezelfde dag gestopt als jij en moest niet dinsdag maar zondag ongesteld worden. Ook ik hoopte toch wel op een zwangerschap. Maar... ik was netjes "op tijd" ongesteld. Alles kan, dus!
 
Terug
Bovenaan