zwanger?

Hallo allemaal,
Waarschijnlijk heb ik afgelopen zondag m'n eisprong gehad. Ik zit mezelf helemaal gek te maken, Ben ik zwanger? Ik ben hierin natuurlijk niet de enige ik denk dat iedereen die zwanger wil worden dit wel heeft. Hoe snel kun je merken dat je zwanger bent? Heb je al heel snel last van die hormoonschommelingen enzo? Wat kun je voelen als je zwanger zou zijn? En voel je dit al meteen na de conceptie?
wie weet dit?
Alvast bedankt en allemaal heel veel sucses!

Liefs José

 
Hoi José,
Volgens mij krijg je de klachten pas rond je NOD. Je lichaam gaat namelijk pas hormonen aanmaken als het eitje is ingenesteld. En dat duurt wel een week. Maar ik herken je verhaal heel goed!! Je kunt jezelf helemaal zwanger praten in je hoofd!! En sommige vrouwen krijgen geeneens klachten. Dus het blijft afwachten. Sterkte
 
Hallo José,

Het gevoel is helemaal bekend, maar het hoeft natuurlijk niet. Ik ben pas geleden gestopt met de pil, heb veel geklust voor mijn eisprong! Ik dacht ook al helemaal zwanger te zijn...maar dat hoop je onbewust toch ook! Volgens de zwangerschapkalender op www.babybrabbel.nl kun je al vrij snel dingen voelen veranderen. oa zwaar gevoel in onderbuik, verandering van tepel, rode handpalmen, maar het hoeft dus allemaal niet. Ik voelde en zag alles op mijn manier(zat helemaal tussen de oren), want ik werd gewoon ongi! Maa je moet gewoon afwachten al is het heel erg moeilijk!
Groeten,
Biate
 
Hoi José,

Ik ben het met Jenke en Biate eens. Volgens mij kun je het pas echt merken als je overtijd bent en je lichaam het zwangerschapshormoon aanmaakt. Dan nog is het de vraag of je iets merkt, want tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik me de eerste weken echt niet anders dan normaal gevoeld. Je let natuurlijk wel veel meer op signalen van je lichaam zodra je probeert zwanger te raken. Bepaalde dingen die je nu misschien opmerkt waren er ook al wel voor die tijd, maar toen lette je er totaal niet op. Snap je wat ik bedoel? Verder wil je jezelf natuurlijk erg graag zwanger voelen, maar wat je ook wel of niet voelt, er is maar 1 manier om duidelijkheid te krijgen: een test. Succes met afwachten. Ik duim voor je!

Groetjes,
Jacqueline
 
Hallo,

Op www.babybrabbel.nl kan je inderdaad per week precies zien wat er allemaal in je lijf gebeurt. Daar staat ook in wat je kan voelen. Heel handig. Maar....mijn lijf heeft me de vorige keer ook voor de gek gehouden. Het belangrijkste kenmerk is dus nog steeds het uitblijven van de menstruatie en zelfs dat zegt niet alles. Op de NOD wachten dus en daarna testen. Wat gaat de tijd dan langzaam he? Ik zit ook te wachten op mijn eisprong. Nog even geduld.

Groetjes Irma
 
hoi hoi,ik voelde ook van alles,en rondom me tepels was het zelfs donkerder,en last van me buik,toen was ik 1 dag overtijd,en hoopte het zo,maar zondag ben ik gewoon ongi geworden,baal ook nog steeds,je voelt echt van alles,daarom heb ik me voorgenomen om er niet meer op te letten,want als je er zo veel mee bezig bent kan het nog wel is lang gaan duren gr manuela
 
Terug
Bovenaan