zwanger !!

Lieve meiden,

Jullie begrijpen het al; ik kon niet langer wachten met testen nu die test er eenmaal lag. Moest ontzettend nodig plassen en ik dacht: zal ik het toch stiekum vast proberen? En ja hoor, 2 dikke strepen, dat kan niet missen, ik ben zwanger!!!!!!! Ik ben echt superblij en kan het nog amper geloven. Het is natuurlijk ook nog wel heel pril: 4 weken en een paar dagen. Het kan ook nog misgaan, maar daar ga ik niet vanuit. We krijgen een 2e kindje!! Uiteraard weet niemand het verder nog, dus ik ben blij dat ik alvast met jullie kan delen.

Meiden, ik gun jullie dit gevoel ook zo. Het is echt helemaal te gek. Ik blijf natuurlijk ontzettend hard duimen voor positieve berichten voor jullie allemaal. Echt, ik leef met jullie mee. Eigenlijk hoor ik hier op dit forum nu niet meer thuis en zal ik naar het "maart 2005" forum gaan (zodra dat er is), maar als jullie het goed vinden kom ik zo nu en dan nog wel even buurten. Ik heb jullie nu een klein beetje leren en vind het leuk jullie een beetje te blijven volgen. Is dat goed?

Heel veel lieve groetjes van een dolgelukkige Jacqueline
 
hoi hoi,wat leuk zeg,echt te gek voor je,en fijn dat je zo met ons meeleeft,ik had niet zoveel geluk ,ik werd ongi,maar we blijven hopen van harte meid gr manuela
 
Oooooh, wat gaaf voor je!!!!!!!
Ik hoop dat ik je kan volgen!!!! Ik heb net al een cb test besteld want die Romed vertrouw ik niet meer.
Maar in ieder geval: heerlijk voor je!!!!
 
Hartstikke GEFELICITEERD!!!

Echt tof he die strepen!! Ik weet wat het is om dat gevoel te hebben en weet ook net een week dat ik zwanger ben en zit als het goed is ook rond de 4 weken. Geniet ervan en een fijne zwangerschap!!!

Liefs Lieke
 
Van harte en heel veel geluk!
Ik ben nu zelf een aantal dagen overtijd en ik hoop dat ik ook zwanger ben. Over een paar dagen ga ik testen. Wanneer ik inderdaad zwanger ben, ben ik waarschijnlijk ook in maart 2005 uitgerekend. Duim je voor me?
 
Lieve lieve lieve Jacqueline,

Wat ben ik blij voor je zeg echt helemaal super.
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor maar onze tijd komt nog wel. Ga lekker genieten van je zwangerschap en het is je geraden om ons hier te blijven spreken hoor. Ik vind het ook leuk als je ons op de hoogte blijft houden van je zwangerschap.

Een hele dikke knuffel, Ank
 
Terug
Bovenaan