zwanger??

ik heb sinds een kleine week last van een verstopping waardoor ik moeilijk tot bijna niet naar de wc kan.. en ik heb het gevoel dat ik tegen een lichte blaasontsteking zit...
ik heb soms jankbuien en heb eetbuien terwijl ik net gegeten heb of geen honger heb... en enorme dorst...

snel warm... terwijl ik een kou-kleum ben...

ik voel me soms moe en futloos...

ik heb dan weer eens krampen en steken net boven me schaambeen...

en ik was van de week gaan fitnessen en deed buikspier oefeningen.. en nadat ik klaar was... heb ik een halfe dag gelopen met steken in me buik.....

ik hoop dat iemand mij kan helpen!!

groetjes
 
Hoi je zou er toch bijna wat van gaan denken zeg! Je hebt er jammer genoeg niet bij gezet wanneer je je nod dag hebt of heb je die al gehad. Zo ja, dan zou ik als ik jou was een test gaan doen. Succes, ik zal voor je duimen.

Liefs Mutsie.
PS: wat die buikspieroefeningen betreft die zou ik maar even achter wege laten totdat je wat meer weet.
 
dat is het probleem juist... omdat ik de prikpil heb gebruikt.. heb ik geen regelmatige cyclus... dus loop ik steeds met de gedachte in de ronte....

ja dat stond ik dus ook te denken dat ik dat beter ff achterwege moet laten tot ik wat meer weet...

dank je wel vindt het fijn dat je gereageerdt heb... weet ff niet zo goed wat ik ermee aanmoet maar sta wel te denken om idd een test te doen

een dikke knuf!!
 
Hoi,
Een paar van die dingen herken ik ook, ik heb al een week heel veel dorst en nu juist, een 20 minuten geleden ben ik aant snoepen gegaan omdat ik een beetje hoger en zin had en ik heb een uur geleden pas gegeten. Die steken net boven m'n schaambeen heb ik ook gehad, ik heb er nog een berichtje over getypt.
Rarara, wat zou dat allemaal zijn. Ik heb mijn nod morgen. Ben eens benieuwd wat jouw test gaat uitwijzen???

grtjs,

Bea
 
vaag maar wel lache natuurlijk! ben blij dat er iemand is die gezelfde rare klachten heeft...!!
ik hoop dat het weg blijft en dat je dan toch zwanger bent!!

ik ga morgen naar de HA dus ben benieuwd wat hij zal zeggen.. en dan volgende stappen ondernemen...

ik hoop dat we zwanger zijn... maar voor mezelf heb ik toch weer heel sterk het idee dat het niet zo mag zijn...

maar zou het zijn dan echt... schreeuw ik de hele buurt van geluk bij elkaar hahah en anders dan hou ik volle moed en dan ga ik zeker verder met klussen!!

als je wilt mailen ofzo.. kan je me toevoegen op msn of gewoon mailen:

vlinder_1981@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan