ZWANGER !!!

ZWANGER !!!!!!!!!!!!!
Gister personatestje gedaan en ja hoor wat ik totaal niet verwachtte...een knalblauwe streep...gewacht tot mijn vriend thuis was en toen een clearblue digitale test gedaan en binnen 10 sec een dikke plus...we vielen zowat achterover van de bank af !!
Aangezien we deze maand voor het eerst aan de slag zijn gegaan en dan ook nog heel beperkt (1 keer om precies te zijn..).ivm
drukte eigen zaak vriend...hadden we dit totaal niet verwacht !!! wauw wat een emoties van ongeloof tot aan vreugde...
Laat alles maar op me af komen...ben gelijk gestopt met roken en daar heb ik nu eigenlijk het meeste last van...
Succes iedereen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Maxime

Bedankt voor jullie lieve berichtjes,
tranen...hihi hoort erbij...het is zo overweldigend..had het helemaal niet verwacht...ik wil al heel lang heel graag maar vriend was er nog niet klaar voor...dus ging ik ervan uit dat het heel lang zou duren omdat ik er zoveel mee bezig ben...kan het ook nog steeds niet geloven !!!
Ank zie je op het maartforum !!!
En ellen succes !!!!! liefs Maxime

Maxime, Van Harte Gefeliciteerd. Hartstikke leuk meid en aangezien ik op het maart forum zit kom ik je daar zeer zeker wel tegen.
Geniet er van.
En goed van je dat je bent gestopt met roken, ik weet hoe moeilijk het is want heb er zelf ook behoorlijk last van maar goed we weten waar we het voor doen.

Veel liefs Henriette

van harte gefeliciteerd ,vanmorgen was ook voor ons de grote verrassing????ook een dikke ++++++. dus genieten maar he. tot op het maart forem(ook uitgerekend op 28 maart).liefs van chantal

Hoi Henriette !
Bedankt !!!! Doet goed om te horen dat ik niet de enige ben die gestopt is met roken...ik werk notabene voor een tabaksfabrikant !! Maar dat weerhoudt me niet...het is wel errug moeijlijk !!
Ik rookte zeker anderhalf pakje per dag..dus dat voel ik nu wel ....
maar ga het volhouden....(hoop ik...)
Heb je nog tips ????
Dank je !!! Maxime

Hoi Chantal !!

Leuk zeg !!! Gefeliciteerd !!!
Ben je ook zo van de wereld ??
Heb ook nergens last van gehad nu alleen van nicotine tekort...
Zie je op het maart forum !! Liefs Maxime

Terug
Bovenaan