zwanger?

he meiden,

Langzaam begin ik mezelf toch een beetje gek te maken. mijn vorige cyclus was 31 dagen zit nu op 33 dagen en nog steeds niet ongesteld. Alleen nu komt het stomme ik durf geen test te doen. ik ben bang dat die echt op een teleurstelling uitloopt. Deze week heb ik twee dagen moeten overgeven (had ook last van diaree, sorry voor de details) en ben daarnaast iedere ochtend misselijk.
borsten zijn een beetje gevoelig, niet enorm, maar ik heb ook een hele grote druk rechts onder in mijn buik.
Daarnaast heb ik last van enorme gele urine. Alleen ik heb nog nergens gelezen dat dit ook een teken kan zijn van zwangerschap (zal er ook wel niets mee te maken hebben en maak ik mezelf alleen gek).
AAAAAh ik word gek van mezelf.
Kan wel wat steun gebruiken

groetjes maddelon

Hallo Maddelon,
Volgens mij kunnen er 2 dingen aan de hand zijn : Of je bent zwanger, of je hebt een griepje of zo.
Heb je een test in huis ? Zo ja, gewoon testen morgenvroeg, dan ben je van je onzekerheid af.
Ik hoop natuurlijk dat je een dikke + zult hebben,
Succes Zoey

Hoi Maddelon,

Hier wat "steun" voor je want ik snap dat het niet te harden is dat wachten!

En toch is het enige wat zekerheid biedt,... die test die je niet durft te doen.

Het zouden inderdaad zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn maar ja zoals je weet kan je lichaam je behoorlijk voor de gek houden en zou ik toch maar die test doen want dat zal je wel een stuk rustiger maken.

Ook als het niet positief is, dat natuurlijk niet leuk is, weet je wel waar je aan toe bent en kun je weer jezelf bij elkaar "rapen" en vol frisse moed je nieuwe klusdagen gaan bereken en misschien is dat niet eens nodig en kun je lekker rustig van je as mama schap gaan genieten!

succes met je keuze en hou ons op de hoogte he?!

Groetjes: Chili

Hoi,

inderdaad de enige manier om het te weten te komen is testen. maar ik had zelf ook heel gele urine toen ik zwanger was, het rook ook anders. Heb dit ook bij andere meiden gehoord. Ik hoop dat je gauw uit de zenuwen bent.

groetjes Claudy

Hoi Maddelon,

Ik denk ook dat je gewoon moet gaan testen. En ik wil je niet gek maken, maar dit lijkt wel heel veel op een zwangerschap. Bedenk maar zo, die onzekerheid is haast ondragelijk, als je test en het is positief dan kun je gelijk gaan genieten, is het negatief dan zit je daar even mee, maar je kunt vervolgens ook weer verder. Dat kan niet als je jezelf in onzekerheid laat zitten. NOu in elk geval succes ermee, en als je gaat testen, laat je de uitslag dan even weten??

Liefs Marianne

Terug
Bovenaan