ZWANGER

Hoi Selma en de rest, afgelopen vrijdag 23/7 was mijn NOD dag, maar omdat ik onregelmatig ongi ben, wilde ik eigenlijk wachten tot einde deze week. Kon gewoon de spanning niet aan. Ik sliep vanacht amper, mijn lichaam kon zich niet meer ontspannen, dus een vriendin mij overgehaald en jawel hoor: ZWANGER. Volgens mij zijn er veel zwangeren deze maand, want die vriendin heeft gisteren ontdekt dat ze zwanger is. Het is mijn eerste en toen ik het mijn vriend vertelde, begon hij helemaal te shaken en was hij helemaal de kluts kwijt. Hij wilt het ook zo graag. Hij begon al meteen over de babykamer.
Eventjes mijn kenmerken hieronder voor de ladies die nog in spanning zitten:
- gevoelige/pijnlijke borsten/tepels
- bubbeltjes op tepels
- rechtsonderin mijn buik een rare druk
- veel naar toilet zowel om te plassen als voor het grote werk.
That's it. Ik ga het even laten bezinken en verder dromen. Iedereen die nog bezig is, heel veel succes!

van harte gefeliciteerd!!!!
ik ben nu ook een dag overtijd, maar ik durf nog niet te testen, ook omdat ik een onregelmatige cyclus heb.
Jij kunt in ieder geval nu gaan genieten!! Ik hoop voor je dat je een fijne zwangerschap mag hebben!

GEFELICITEERD hoor da's de 2e vandaag. dames volgens mij zijn we inderdaad met een inhaalrace bezig zoveel dames als ik hoor die opeens zwanger zijn. Laten we hopen dathet echt besmettelijk is.

Terug
Bovenaan