Zwanger

Lieve dames,

Ronde 2 en ik ben zwanger!!! De eerste maand voelde ik van alles; wist niet of dit duidde op een zwangerschap maar eigenlijk voelde het juist alsof ik meteen al ongesteld moest worden. Werd ook netjes op d-day ongesteld.
De volgende maand voelde ik daar niets van dus dat was mooi! Ik voel altijd wel een aantal dagen voordat ik ongesteld moet worden dat 't gaat gebeuren en ook dit voelde ik dit keer niet. Ik vermoedde dus al wat... daarbij moest ik vaker plassen en toen ik 3 dagen overtijd was hebben we een test gedaan. ZWANGER!!!!!!!!!! Joepie!! We zijn er allebei dolgelukkig mee!! Nu maar hopen dat alles goed gaat en proberen m'n mond te houden tegen familie en vrienden!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!
wat ontzettend snel zeg!
zit zelf in ronde 1...dus het zal mij benieuwen hoelang het bij mij duurt...
heb je nog tips voor mij??hihi...
gr andrea

tips? ahum... alleen maar: om de dag vrijen = dus 15x per maand, en verder gezond eten en gezond drinken, (bijna) geen alcohol en geen stress! En natuurlijk al lang foliumzuur slikken...

Ik moet zeggen dat ik echt zooooo blij ben; we zijn al 8 jaar samen en na die 8 jaar besloten we (pas) echt er helemaal voor te gaan. Ben dus wel errug blij dat 't zo snel gegaan is, al leken de weken vanaf het moment dat we de knoop doorhakten (ik moest toen nog een pilbloeding krijgen en zou daarna niet meer beginnen met slikken) echt eeuwen te duren!! Maar misschien geeft dit berichtje van mij jullie hoop, het is mogelijk!!
Ik wens jullie heel veel succes en ook een snelle bevruchting toe hihi en veel plezier in de tussentijd!

Terug
Bovenaan