ZWANGER!!!!

Hoi allemaal,

IK BEN ZWANGER. En ik heb dubbele gevoelens bij het aan jullie vertellen. Aan de ene kant ben ik blij dat het zo gauw is gelukt (1e ronde).
En aan de andere kant is het voor jullie die al langer bezig zijn moeilijk dat het bij mij meteen raak is.

Mijn man wou dat ik gisteravond ging testen (vandaag mijn NOD), maar dat wou ik nog niet ik had geen zin in een negatieve test.
Vandaag heeft hij wel drie uur aan mijn kop gezeurd doe die test nou. Uiteindelijk heb ik de test om twee uur vanmiddag gedaan (met de gedachte ik ben toch niet zwanger, want dat zou wel snel zijn)
Er kwam bijna direct een dikke vette PLUS in beeld. Dit vertelde ik direct aan mijn man en die begon gewoon te huilen van ontroering.

Ik heb net om half zes nog een keer een test gedaan (ik kon het gewoon niet geloven dat het zo snel is gegaan) en ook die test gaf een dikke vette plus aan.

Ik hoop dat ik de meeste van jullie toch een beetje hoop heb gegeven dat het zomaar ineens raak kan zijn.

Ik zal nog heel vaak op dit forum komen om te kijken hoe het met jullie gaat, ondanks de onderlinge vervelende berichten.

Klus ze voor iedereen en succes.

Groetjes en xxxjes Bianca

waaaaaaaw, das snel zeg!
Een hele dikke proficiat aan jullie beiden!!!
Ik hoop stiekem ook de eerste ronde zwanger te zijn... moet nog wachten tot NOD 4 augustus
Hopelijk kan ik dan net zo'n goed nieuws brengen als jij!!
gr. ikke

Gefeliciteerd en heerlijk zo snel zeg. Ik heb mijn NOD aanstaande zaterdag en ik heb besloten met testen te wachten tot de maandag erna. Dit is ook mijn eerste ronde,spannend!!

Geniet jij lekker van je zwangerschap samen met je man.

Groetjes Marjolein

Gefeliciteerd, wat een goed nieuws zeg.Ik zit hier helemaal met een prop in m ´n keel, wat lief dat je mannetje zo blij is, groetjes en veel plezier op het APRIL-forum??!
liefs, Jeanette

Terug
Bovenaan