Zwanger

He Meiden

Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn schoonzusje zwanger is....
Ik heb er een raar gevoel aan over gehouden. Ben natuuurlijk heel blij voor ze, maar zou willen dat ik het was. Ook heb ik niet zo'n hele goede band met haar. Hierdoor word ik er waarschijnlijk weinig bij betrokken, wat ik erg jammer zou vinden. Ik probeer het maar van de positieve kant te bekijken, als mijn vriend en ik straks zwanger worden, hebben de kids straks wel een leeftijdgenootje in de familie om mee te spelen...

Liefs Vanessa

Hoi Vanessa,

Jouw tijd komt vast ook nog wel. Misschien als jullie beide straks zwanger zijn, dat het toch een bepaalde band schept en dat jullie samen ervaringen zullen uitwisselen.

Groetjes,
Empé

Lastig om heel enthousiast te zijn op deze manier. Begrijp dat wel.

Hoop voor je dat het overslaat op jou
en jullie dan inderdaad samen kunnen zwangeren. Misschien komt het de relatie inderdaad ten goede!

Succes.

Gr. Bieb.

Hoi Vanessa,

Ik had hetzelfde ong. 4 maanden geleden: mijn broer en schoonzus vertelde dat ze zwanger was.
Het ergste was nog dat ze vertelde dat het de 2e maand raak was en dat het een aantal weken heeft geduurd voordat ze er blij mee konden zijn.
Dat was echt een klap in mijn gezicht, omdat wij op dat moment 4 1/2 maand bezig waren.
Dat wij ook bezig zijn weten ze niet en willen we liever ook niet vertellen.
Ik was ook heel jaloers en heb er aardig wat traantjes voor gelaten.
Ik begrijp nu heel goed hoe jij je voelt, maar ws. kun je het in de loop der maanden een plekje geven en hopelijk is het bij jullie ook spoedig raak!

Groetjes

Ik heb ook zo'n verhaal. Net voordat wij helemaal zeker waren dat ik zou stoppen met de pil, komen mijn zwager en schoonzus. Ja, ze is zwanger, foutje....en ze hebben pas kort een relatie. Dus als ik heel eerlijk ben was ik wel een beetje jaloers ja.
Tuurlijk hoop ik voor hun dat alles goed gaat maar ik hoop wel dat mijn vriend net zo vruchtbaar is als mijn zwager hahahaha.
Groetjes Gabrielle.

Hoi vanessa,
lees nu je andere berichtje..
Rot he.. Mijn achter nichtje is ook zwanger! 2weken..
En daarnaast mijn gewone nicht was gelijk na 1 keer zwanger en als ik eerlijk ben geeft ze niets om haar kind.. Heel zielig!! Dan vraag ik mezelf soms echt af.. Ik die al zo lang een kindje wil en nu eindelijk een leuke, lieve en geweldige vent heeft gevonden waarom duurt het dan bij mij zo lang??
GEMEEN...
Hoop dat jij ook snel zwanger bent..

liefs anne
(uit buitenland)
xx

Hoi Vanessa,

Deze situaties zijn altijd eruuug lasten en soms ook heel vervelend. Helaas heb ik deze ervaring ook al ondervonden en ik voelde me echt zwaar K*T toen ik dit nieuws hoorde. Probeer er inderdaad een beetje van te genieten want zo'n kleintje in de familie is toch wel weer een heel groot wonder vooral als het van je broer is!! Dus geniet van het idee en jouw tijd komt zeker wel.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan