Zwanger?

<p>hallo,</p><p>https://www.mupload.nl/img/m3x8wcw7ex8o.jpeg</p><p>vorige maand heb ik waarschijnlijk een vroege miskraam gehad. 1 dag gebloed en vanaf die tijd niet ongesteld geworden. Ik doe net een test en zie weer een lichte streep. Tenminste dat denk ik. Heb een foto bij gedaan. Nu ben ik enorm onzeker of ik nou wel of niet zwanger ben.. omdat ik vorige keer ook positieve test had en toen weer negatief toen weer positief en uiteindelijk was hcg waarde laag. </p><p>K weet niet wat ik moet doen ??‍♀️</p><p>Liefs </p><p> </p>

Mijn laatste menstruatie was 20 november. En toen 2 dagen bloedverlies op 10/11 december en toen weer 24 december. Ik had 17 december mn menstruatie moeten krijgen dus ik weet nu echt niet wanneer mijn NOD is. 

Ik heb precies zo'n zelfde streepje.. gisteren getest. Doordat ik niet helemaal regelmatig ben weet ik niet precies wanneer mijn NOD is. Gokte een beetje vandaag maar kan net zo goed einde van de week zijn. Dus kan zijn dat ik ook te vroeg test. Zo zenuwslopend!! Een streep is een streep zeggen ze dus er zit sowieso hcg in je bloed en dat betekent dat je zwanger bent...

Ik bloedde 10 december en 11 december (2dagen) en mn menstruatie zou 17december komen. Die is niet geweest. En toen 24 december (1dag) weer bloedde en sinds dien niet meer. Als ik 17 dec mn menstruatie gehad zou hebben dan had ik 12 januari weer moeten worden. Dus ik weet juist nu niet hoe ik moet denken. Inmiddels nog een test gedaan en de streepje is hetzelfde als op de foto. 

17 december heb ik bloedgeprikt omdat mn testen eerst heel licht positief waren en 1 normale positief. En toen steeds negatief. En 24 dec werd ik gebeld dat mn hcg waarde 4 was. En moest iets van boven de 5 zijn om zwanger te wezen. Dus de dokter zei dat het een vroege miskraam kan zijn. 24dec bloedde ik de hele dag zoals een menstruatie en 25dec nog paar druppels en dat was het. Maar dat was 10/11 dec net zo dus ik weet het niet. Ik wacht tot vrijdag en dan doe ik opnieuw en test. Hopelijk is het dan duidelijker. Ik ben in septembergestopt met de pil en werd vanaf toen 2x na 26 dagen ongesteld. 

Terug
Bovenaan