zwanger????

A

Anoniem

Guest
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb nu een vraag. Afgelopen maandag was m'n NOD, heb toen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ietsiepietsie bloed verloren en daarna niet meer. Afgelopen woensdagavond test gedaan: heeeeel licht streepje (was een Romed test die ik nog had liggen). Gisteren heb ik twee testen gekocht bij de apotheek (eigen merk), en gisteravond weer getest: weer een licht streepje....... Nu las ik net dat iemand dat elke maand heeft, een licht streepje. Zou ik nou zwanger zijn of niet..... (heb vage ongesteldheidsklachten, rommelende buik, af en toe zeurende rug, pijnlijke borsten).

Wie o wie kan me iets vertellen.....

Volgens mij kunnen we je al voorzichtig feliciteren....
ALs ik jou was zou ik voor een bloedproef gaan bij de dokter! Dan weet je het toch zeker!!!
Ik ben benieuwd... Hou ons op de hoogte en dan blijf ik zeker duimen hoor!

gr.ikke

Het klinkt inderdaad wel positief!
Zou ook ff naar de HA gaan!

Succes!!!
En we horen het graag van je.

Gr. Bieb.

Ik heb nog een test liggen, denk dat ik maandagochtend nog een keer ga testen. Als er dan weer zo'n vage streep komt dan zal ik inderdaad maar eens contact opnemen met de huisarts (goede tip!)....

Een vriendin van mij had ook een heel licht streepje volgens mij, maar ze is nu hartstikke zwanger, dus.....
Groetjes Gabrielle.

Jeetje, wat spannend Petra! 't Ziet er toch wel goed uit voor je hoor!

Hou nog even vol!

Liefs, Inge

Wat leuk! nog een Petra,maar dan uit A!!! Ik ben 29 en zit in ronde 10 en jij??

IK sluit me bij de rest aan..het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent,het begint vaak met een licht streepje,en over een paar dagen moet ie dan toch wel sterker zijn!!!

ennne ik hoop het echt voor je! kun je ervoor zorgen dat het besmettelijk wordt...zou wel leuk zijn als ook de petra's kunnen melden dat ze zwanger zijn (binnenkort dan)!!

gr. en succes!
Petra uit H

streepje is streepje, hoe licht ook.
Ik ga jou al voorzichtig proficiat wensen want volgesn mij ben je zwanger.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan