zwanger

A

Anoniem

Guest
ik ben een week over tijd geweest en heb een test gedaan .
die bleek positief .
maar een dag later ben ik toch weer onges geworden .
toch ben ik nog steets moe en ik voel me niet echt lekker .
kom ik op het werk en maakt mn collega bekend dat ze 3maand zwanger is kon wel janken dat kan ik trouwens on de kleinste dingen .
zouden dat de hormonen nog zijn van de pil

Hoi Lissy,

Als je positief getest hebt, betekent dat dat je ws. een miskraam hebt gehad.
Anders krijg je geen positieve test.
Balen zeg!

Groetjes

hallo lissy

heb je wel een nieuwe test gedaan het gebeurt namelijk wel vaker dat er mensen zijn die veel bloed verliezen en toch zwanger zijn.
wil je geen valse hoop geven maar het kan gebeuren en kan het niet terug lezen uit je verhaal.
zo wel dan wens ik je heel veel sterkte ik heb het twee keer meegemaakt en het is heel vervelend.

liefs tijger

Hoi lieve Lissy,

Het is heel normaal hoor dat je je zo voelt. Tuurlijk werken de hormonen mee maar je hebt ook maar zo kort van je zwangerschap mogen genieten en dat is toch een teleurstelling. Het komt wel goed! We gaan gewoon voor de komende ronde!

Hallo,
Wil je niet verdrietig maken hoor, maar ik denk toch ook dat je waarschijnlijk een mk gehad hebt. Het spijt me voor je.
Maar zoals anoniem zegt: we gaan gewoon voor de komende ronde.

grtjs,
Bea

Hallo allemaal,

Het hoeft toch helemaal geen miskraam te zijn.
Ik denk dat je het beste even naar de huisarts kan gaan.
Ik zou niet direct van het ergste uitgaan.

sterkte liefs niempie

Hoi, erg vervelend voor je!
Maar andere dames, bij een 'normaal'vruchtbaar iemand, vind er heel vaak wel een bevruchting plaats maar nestelt het niet in. Dat verklaart vaak de iets latere ongesteldheid, vooral als je meestal een vaste cyclus hebt

Terug
Bovenaan