zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

ik heb vanmorgen met mn vriend al vroeg de test gedaan e bleek positief dus ik ben ZWANGER.
het stipje was wel heeeel erg licht maar zag hem wel.
weet niet goed hoe ik er mee om moet gaan ben blij en beetje bang of het wel klopt als je een heel licht stipje ziet. en er gaat bij mij ook nog ddor mijn hoofd kan toch niet van de progestan zijn omdat ie zo licht is ik weet niet of progestan dat kan beinvloeden wat denken jullie.
maar denk zelf dat dat er niets mee te maken heefd.
wie van jullie heefd dat ook wel eens meegemaakt dat de stip heel licht is.

meiden ik ga weer ff naar bed en nagenieten mn vriend slaap alweer met een brede glimlach op zijn gezicht.
kussss allemaal
gr hartje

Gefeliciteerd!!!!! Die stip staat er niet zomaar maar misschien goed om overmorgen nog een keer een testje te doen voor je eigen gevoel.

Groetjes Ina

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Dat stipje reageert alleen op het HCG hormoon, dus je bent echt zwanger!
Waarschijnlijk als je over een paar dagen nog een test doet, is de stip veel duidelijker, omdat je dan meer hCG in je urine hebt.

groetjes,
Simone

Hi Hartje.
Gefeliciteerd joh. Ik begrijp dat je nog een beetje twijfeld maar zoals hier boven staat. Test over een dag of 2 gewoon nog eens. Dan heb je waarschijnlijk meer zekerheid!

Super voor je hoor!
Geniet er van.

Groetjes Bieb.

In de gebruiksaanwijzing van mijn etos zwangerschapstest staat het volgende:

Kunnen bepaalde medicijnen het resultaat van de test beinvloeden?

Ja, vruchtbaarheidsstimulerende medicijnen, welke het HCG-hormoon bevatten kunnen het testresultaat beinvloeden. Raadpleeg je arts als je dergelijke medicijnen gebruikt.

Ik weet niet of progestan hieronder valt.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heerlijk gevoel is dit he, toch nog wel een beetje onwerkelijk en je moet er steeds aandenken. Ik kan het ook nog steeds niet geloven dat ik nu weer zwanger ben. Ben wel angstig dat het fout gaat maar ik probeer hier niet te veel aan te denken en lekker te genieten van het zwanger zijn.

Veel geluk.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan