Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben onlangs gestopt met de pil, nog niet ongesteld geworden, als ik de pil nog slikte dan zou t dit weekend moeten komen, maar ja nu ik dus gestopt ben weet ik t niet zeker he.
Wel heb ik van die vage klachten die zouden kunnen duiden op zwangerschap, wat ik uiteraard zou willen, maar ja.
Zere borsten, vooral me rechter, vaker plassen, meer afscheiding dan normaal, vage gevoelens, ook emotioneler enz...
Wie kan me helpen, en me vertellen of dit iets kan betekenen of dat dit de uitwerking is van de pil?!
Wanneer zal ik trouwens ongesteld worden, das ook niet duidelijk natuurlijk.

HELP!

xxx Daphne

Hoi,

Ik ben nu al een tijdje gestopt met de pil, maar ik weet nog wel dat ik me heel anders voelde toen ik net was gestopt. Vooral inderdaad huilbuien (echt om helemaal niks) en ik was ook heel moe.
En als je voor de eerste keer nadat je met de pilk gestopt bent weer ongesteld moet worden, is het heel normaal dat het langer duurt. Je lichaam moet nog helemaal wenne, en tja dan wil het wel eens gebeuren dat je cyclus ook op de hobbel is.
Nou in ieder geval succes, en anders ga je toch gewoon lekker testen, dan weet je het in ieder geval zeker.
Succes!!!
Liefs Rebekka

Ja je heb ook gelijk, ik ben ook heel moe kan zo uren achter elkaar slapen terwijl ik normaal om 7 uur naast me bed stond, nu wil en kan ik blijven liggen tot een uur of 1, haha erg he.
Ik test pas over een week als ik 4 sept nog niet ongesteld ben geworden dan is me dat die 10 euro wel waard, haha tot die tijd afwachten en een klein beetje duimen maar, haha

xxxx

Terug
Bovenaan