Zwanger?

<p>Hi allen,</p><p>Mijn vriend en ik willen graag een baby, maar zijn er niet heel veel mee bezig verder. Ik ben in oktober gestopt met de pil. </p><p>Nu zit ik ergens mee. Ik heb eind november 3 testen gedaan, waarvan 1 een dunne (bijna onzichbare) positieve lijn aangaf. De rest was negatief, maar 1/2 dagen te vroeg getest. Nu ben ik na deze onduidelijke positieve (?) test alsnog ongesteld geworden 1 dag later. </p><p>Ervan uitgaande ik dus toch niet zwanger was probeerde ik het uit mijn hoofd te zetten maar er bleef een raar gevoel achter. </p><p>Nu, deze maand was ik enorm zeker dat ik zwanger zou zijn. Vanaf ongeveer 1 week voor ik ongesteld wist ik het. Toch kwam mijn ongi precies op tijd. Echter heb ik nogsteeds een enorm zwangergevoel. (Mijn laatste ongesteldheid was ondertussen alweer anderhalve week geleden). </p><p>Ik word elke ochtend enorm misselijk wakker en dit komt de gehele dag in vlagen terug. Ik denk de hele dag aan eten. Sommige dagen eet ik alles wat ik maar eten kan en andere dagen heb ik honger maar nergens zin in. Ook heb ik nogal wat moodswings en slaap ik zoals ik nognooit geslapen heb. De hele dag door wanneer ik de kans krijg. </p><p>Then at last, ik ben altijd mega dun geweest, platte buik. Maar sinds een tijdje is dat dus niet meer het geval. Voor anderen lijk ik nogsteeds dun maar ik zie mijn buik langzaam echt ronder en ronder worden. </p><p>Long story short, zou het niet mogelijk zijn dat ik wel zwanger ben, en misschien al was sinds eind November? .. Ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven. Ik ga morgen als het goed is naar een dokter, maar het is erg lastig om hier gelijk geholpen te worden, Ik woon niet in nederland en ons systeem is niet al te best zo te zeggen. </p><p>Anyway, alvast bedankt. Hoop dat ik er snel achter kom wat er aan de hand is en ik niet meer zo hoef te piekeren! :)</p>
 
Kunnen je symptomen niet zijn door het ontpillen? De hormoonschommelingen kunnen vergelijkbaar zijn met symptomen van een zwangerschap en ook kan je wat aankomen hierdoor...
 
Dat hoort helaas allemaal bij het ontpillen. Maar ik denk dat je daar komende maand al minder last van moet gaan hebben. Bij mij was het ontpillen ook heel heftig en duurde ook een paar maanden. Je zegt dat je gewoon ongesteld bent geworden, hoeveel bloedverlies was dst dacht je? Als je toch twijfelt zou je nog eens kunnen testen maar als hij wit blijft ben je toch echt niet zwanger. Eerder schijnzwanger.
 
Terug
Bovenaan