zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden, ben een poosje niet op het forum geweest. Niet alles terug gelezen hoor, maar alle zwangere dames van harte gefeliciteerd.

gisteren was mijn nod dag en heb getest en 2 blauwe strepen!! kan het nog niet geloven. heb er vannacht niet van kunnen slapen.

Ik ging uit van een cyclus van 28 dagen dit keer. in maart was ik al van de pil. en steeds onregelmatige cyclussen. dus ik ging de vanuit dat het niet gelijk raak zou zijn... we hebben hiervoor maar 2 x sex gehad op dag 14 en dag 18. ik kreeg last van mijn borsten bij het springen bij de sport en ik ben een echt buikslaper zelfs dat was pijnlijk. Voor de rest nergens last van.

Wil morgen nog de HA bellen voor het zekere. We lagen gisteren helemaal in een deuk mijn vriend kan het nog niet geloven. Leuk verjaardags kadootje voor hem hij is vandaag jarig!! Nou ik ga nu koffie zetten voor de viste.
Ik hoop niet dat ze wat aan mij zien!!
Het is nog ons geheimpje en van het forum natuurlijk. Nu maar hopen dat alles goed gaat want er kan nog van alles mis gaan!!

Groetjes meertje

Wat een giller en gelukstreffer zeg met maar zo weinig sex!!! Ach zo zie je maar weer he. Van harte gefeliciteerd met je vriend maar ook met de kleine die op komst is!!!!

Leuk hoor zo'n geheimpje van jullie 2 op zo'n avond, hahaha. Niet al te veel stralen hoor. Geniet er van en wen lekker aan het idee dat je straks een ukkie hebt.

Fijne avond gr Sophia

wat een geweldig cadeautje!!! gefeliciteerd! dit jaar kan voor jullie al niet meer stuk!!

Hi Meertje, gefeliciteerd joh! Lekker zeg. Ga er maar van genieten.

Groetes bieb

Hoi Meertje,
Gefeliciteerd!!! Geweldig he, zo'n geheimpje! Geniet ervan!
Ik zie je op het Mei-forum!

Liefs,
Zon

Terug
Bovenaan