Zwanger?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nieuw op dit forum. Sinds 3 maanden ben ik gestopt met de pil omdat ik last had van de hormonen en we wel openstaan voor een kindje. Het "doel" was niet meteen om zwanger te worden dus we hebben het soms wel, soms niet met condoom gedaan. Rond mijn eisprong (tenminste, dat was op gevoel want geen ovulatietesten o.i.d. gedaan) hebben we het meestal veilig gedaan (maar dus niet altijd).</p><p>Ik heb een redelijk constante cyclus van 27-28 dagen en daarop heb ik ook de berekening van mijn eisprong berekend. Ik voel mijn eisprong ook altijd goed aan, heb dan 1 of 2 dagen buikpijn. Zo ook afgelopen maand. Alleen gebeurde er nu iets geks: na de eisprong kreeg ik vrijwel direct pijn aan mijn tepels en borsten, wat ik nog steeds heb (2.5 week verder). Ik heb heel veel emotionele wisselingen gehad de laatste weken, iets wat ik niet herken van mezelf. Ook heb ik sinds de eisprong een gespannen buik. Ik ben nu 3 dagen overtijd en wil pas rond dag 5 overtijd een test doen omdat ik las dat dat betrouwbaarder is. Sinds 3 dagen heb ik een heel erg opgeblazen gevoel in mijn buik en nog steeds wat buikpijn en nu ook rugpijn. Kunnen dit signalen zijn dat ik zwanger ben? Wat waren jullie 1e signalen? Ik heb nooit lichamelijke ongemakken tot ik ongesteld ben, dan ben ik het gewoon ineens en heb ik dan pas rug- en buikpijn.</p><p>Mijn vriend en ik hopen stiekem toch wel dat ik zwanger ben :)</p>
 
Hoi gebruiker,
Ik zou gewoon een test doen als je al overtijd bent en normaal een regelmatige cyclus hebt. De meeste testen zijn 99% betrouwbaar vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden.
Laat je ons weten wat de uitslag is?
 
Update: ben nog steeds niet ongesteld, 6 dagen overtijd nu. Ga morgenochtend met mijn vriend samen een test doen. Heb heel veel last van mijn borsten en ook krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar het komt dus maar niet. Vind het zo spannend!!! Zal laten weten wat uit de test komt.
 
Oh wat spannend zeg! En wat een engelen-geduld heb je, dat je zo lang kan wachten met testen. Ik zou willen dat ik daar wat meer van had haha! 
Ik hoop voor je dat het hartstikke raak is :) 
 
Nou dames, de test is gedaan. Ik ben zwanger!!! Kan het niet geloven. We zijn echt mega blij. Dank voor jullie berichtjes en hopelijk wordt iedereen ook snel zwanger!
 
Terug
Bovenaan