Zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zou op de 26e ongi moeten worden. Maar tot op heden nog niets gehad. Nu heb ik vanochtend (te) snel getest. En de test op kop weggelegd. Ik weet niet of dit er mee te maken had maar er was niets te zien! Behalve de streep dat de test goed was. Wie herkent dit? Ik wil het nu over een paar dagen weer testen. Maar ik blijf nu in onzekerheid zitten?!!

Groetjes een in spanning afwachtende moeder!

Hoi,

Stond er niets over in de gebruiksaanwijzing ? Ik had wel eens een huismerktest waarin stond dat de uitslag na 10 min. niet meer betrouwbaar was. Veel succes met afwachten, opnieuw testen !!!

het maakt niks uit hoe de test ligt hoor,en te snel getest??gewoon je urine opvangen volgende keer en opnieuw testen,succes

Hoi Anoniem,

Als de streep verschijnt dat je de test goed hebt gedaan, is hij volgens mij negatief... Als je binnen de week je regels niet krijgt (uitgaande van je langste cyclus), kan je misschien volgende week nog eens testen.

Er zijn testen die al gebruikt kunnen worden de dag dat je normaal ongesteld moet worden... als je zwanger betn, kan het ook zijn dat je lichaam nog niet voldoende van dat zwangerschapshormoon heeft aangemaakt...

Dus, maar weer een beetje wachten, zeker?

Ik duim voor je mee!

Liefs,
Erika

Terug
Bovenaan