A
Anoniem
Guest
Ik heb vanmorgen een berichtje gepost dat ik fotos had laten maken bij de tandarts. En dat ik mij zorgen maakte.
Nu heb ik net een test van het Kruidvat huismerk gekocht en op mijn werk de test uitgevoerd. Ik kan het niet geloven, hij gaf aan dat ik ZWANGER ben!!
Ik geloof het nog niet helemaal, ik zit te trillen achter mijn computer...
Ik heb thuis nog een clear blue test liggen, wil ik toch even bevestigen dat het echt waar is. Want ik weet ook niet of een huismerk wel goed is. Maar de extra streep kwam zo snel, het moet haast wel kloppen.
Als de andere test ook aangeeft dat ik zwanger ben dan ga ik morgenvroeg eerst even langs de huisarts om te vragen of de fotos bij de tandarts kwaad konden.
Ik ga nu snel naar huis...mijn vriend weet nog van niets...
Oh ben zo benieuwd naar zijn reactie.
Knufs van een blije Ivy
Nu heb ik net een test van het Kruidvat huismerk gekocht en op mijn werk de test uitgevoerd. Ik kan het niet geloven, hij gaf aan dat ik ZWANGER ben!!
Ik geloof het nog niet helemaal, ik zit te trillen achter mijn computer...
Ik heb thuis nog een clear blue test liggen, wil ik toch even bevestigen dat het echt waar is. Want ik weet ook niet of een huismerk wel goed is. Maar de extra streep kwam zo snel, het moet haast wel kloppen.
Als de andere test ook aangeeft dat ik zwanger ben dan ga ik morgenvroeg eerst even langs de huisarts om te vragen of de fotos bij de tandarts kwaad konden.
Ik ga nu snel naar huis...mijn vriend weet nog van niets...
Oh ben zo benieuwd naar zijn reactie.
Knufs van een blije Ivy