ZWANGER!!!

A

Anoniem

Guest
Het is zover, vanochtend twee testen gedaan en jahoor twee keer twee duidelijke streepjes! Hoera ik ben in de wolken...!!!
Bijzonder en onwerkelijk nog.
Moet ik nu naar het mei of juni forum?

Voor de lezers hier: wat ik voel vanaf de innesteling:eek:ngeveer een week na mijn ongi had ik 1 dag een bloeding van,zeg, een maandverbandje vol. nog anderhalve week later kreeg ik een misselijkheidsaanval waar ik van wakker lag en heb er zelfs een emmer bij gepakt. sinds die tijd licht misselijk de hele dag en lust geen koffie, mayo of vette kippepoten meer en heb steeds last van brandend maagzuur wat omhoog komt vooral 's nachts.De laatste week zijn mijn tepels gegroeid en donkerder van kleur en doen erg zeer.(niet de tepelhofjes)
Iedereen veel succes en sterkte hier.
Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is.

Hoi Dla,

GEFELICITEERD met je zwangerschap, ook ik heb vanochtend een dike positieve test. Ik heb nog helemaal geen last van kwaaltjes dus vind het ook moeilijk om te geloven. maandag zat ik op dag 14 na de eisprong en had ik al positief getest maar eigenlijk mocht ik nog niet testen toen ivm pregnyll( een hormoon dat ik gespoten heb om zwanger te raken) maar nu is het net als bij jouw toch echt raak!
We gaan naar het juni forum denk ik, ik had 29 augustus mijn laatste menstruatie en dat plus 40 wkn is ongeveer 7 Juni 2005.

Hou me ff op de hoogte hoever je bent!

Succes

Sindy

Hè hallo,

Las net je berichtje,geweldig meid van harte gefeliciteerd.
Geniet ervan lekker naar ander forum en op naar volgende fase.

Liefs Nadine.

gefeliciteerd dames

wat fijn dat jullie zwanger zijn!!!!
ik heb even een vraag misschien een beetje prive...
maar wanneer en hoevaak hebben jullie geklust, zit zelf in ronde vijf.

groetjes sorry voor de rare vraag.

Vraag zal niet voor mij zijn want ik ben niet?of weet nog niet of ik zwanger ben.
Wij klussen niet wanneer het MOET,wij klussen wanneer wij willen mar dit is regelmatig hihi.
Dus daar zal mijn vruchtbare tijd ook inzitten.
TIP:kijk eens op www.babybrabbel.nl kun je precies zien wat jouw vruchtbare tijd is,als je regelmatige cyclus hebt.misschien wist je dit al maar zo niet dan bij deze.
Suc6.
Nadine.

Hallo,

Je vroeg hoevaak we klussen in de vruchtbare tijd.
Ik loop al vanaf december bij de gyneacoloog en daar kijken ze iedere maand vanaf dag 10 naar je eileiders of er eitjes groeien en dan moet ik bijna om de 2 dgn terug tot ze dan een eisprong verwachten en dat moet er dus een paar dagen goed geklust worden.
maar als ze zonder de gyneacoloog zwanger wilt raken zou ik zeker vanaf dag 10 t/m dag 20 om de dag klussen.
Succes hoor!

Sindy

Het gaat goed op dit forum....goede maand geweest. Gefeliciteerd

Heel erg veel plezier wens ik je toe en tot het mei forum!

knuf Ivy

Terug
Bovenaan