Zwanger

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Nou, mijn geduld is prachtig beloond. Ik ben zwanger!!! Na 10 maanden proberen is het dan gelukt!!!
Ik kan het nog niet helemaal geloven. Ik heb alleen wat last van vermoeidheid en een beetje gespannen borsten en steekjes in mijn onderbuik. Verder niets.
Ik ben 2 maanden geleden begonnen met een homeopatisch middel.
Misschien heeft dat wel geholpen.
Het is van VSM: Pulsatilla D200 alleen 3 granules op eerste dag van de menstruatie opzuigen en Pulsatilla D6 3x daags 2 tabletten opzuigen een kwartier voor de maaltijd. Je mag geen mint of munt erbij nemen. Je kan deze bestellen bij de apotheek of drogist. Het is speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden.
Ik denk dat het verwekt is op het moment van de eisprong. Na het klussen kwam er wat cervixslijm mee.
Ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger worden. Ik weet hoe het voelt om er een tijd op te moeten wachten. Ik dacht echt dat het me nooit zou overkomen, maar toch ben ik zwanger!
Juul, ik hoop je toch nog te spreken. Ik hoop dat dit toch ook de moed voor je erin houdt!!! Je weet nl. hoe weinig hoop ik nog had! Ik hoop echt dat je ongi uitblijft!!!

Heel veel liefs van Mije

He Mije,

Gefeliciteerd meid!!!

Ga er goed van genieten he.....
en hoe je ons op de hoogte!!

Liefs Flower

Gefeliciteerd meid, geniet van deze mooie tijd! Een voorspoedige zwangerschap gewenst!

Liefs, Aurora

Mije, geweldig!!!!
Wat een goed nieuws zeg! Ik hoop dat je een heerlijk onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat met eind juni een wolk van een baby! Heel veel geuk samen!

Liefs, Juul
ps. bij mij blijft het nog spannend, gister NOD maar nog niks gezien. Nog steeds hoge temperatuur maar verder eigenlijk geen "verschijnselen". Ik wacht nog heel even af...!

Hoi,
Kun je me wat meer info geven over pulsatilla? Ik heb bij de apotheek gevraagd, maar die hadden geen info. Wat is de werking ervan? Heeft het nog bijwerkingen? Mag iedereen het gebruiken? Ik zou er graag meer over willen weten.
Bedankt Anouk.

Terug
Bovenaan