Zwanger ?

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo meiden, </p><p>Ik zou graag even jullie ervaringen /raad willen.</p><p>Ik zou op 12 februari mijn NOD hebben, maar tot op heden heb ik mijn menstruatie nog niet gehad. Ik ben dus momenteel 6 dagen overtijd. Ik heb op de NOD een test gedaan, negatief en nu zaterdag was ik 4 dagen overtijd en heb ik nogmaals een test gedaan, weer negatief.</p><p>Nu heb ik niet bepaald veel klachten, enkel pijnlijke tepels en met vlagen misselijk. Wel heb ik enkele dagen een druk onderaan mijn buik.</p><p>Wat zijn jullie gedachten, zou ik zwanger kunnen zijn ?</p><p>En wanneer zouden jullie nogmaals een test doen ?</p><p>Ik wacht in elk geval met spanning op alsnog een positieve test ! ?</p>

Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? Ben je normaal wel regelmatig ongesteld?

Limburgskindje 
Ik ben eind november gestopt met de pil.
Mijn cyclus loopt redelijk gelijk. Ik durf al eens een dag vroeger of later menstrueren maar geen 6 dagen ?

Als je vanaf november  bent gestopt met de pil is je lichaam nog steeds  een cyclus aan het zoeken.
Je bent nog aan het ontpillen dus het wil niet zeggen als je 2 keer een cyclus van 30 dagen hebt gehad je dat elke keer hebt. 
Je testen zijn negatief dat is jammer dus geef je lichaam de tijd te ontpillen. 
En wie weet is het wel raak en heb je nog te weinig hcg om te testen dus dan kun je over een aantal dagen het nog eens proberen
Succes 

Wat Nicole b zegt klopt. Daarom vroeg ik het ook. Het is nog te vroeg om te zeggen hoe je cyclus is. 

Hmm volgens mijn gynaecoloog is de hele term ontpillen onzin, zodra je je eerste eigen menstruatie gehad hebt is je lichaam 'ontpilt'en heeft het zelf weer opgepakt. En zou je daarna gewoon weer een normale cyclus hebben  Is hij onregelmatig dan heeft dat een andere reden. In mijn geval ondergewicht waardoor ik af en toe een menstruatie oversloeg. Maargoed dit is in het ziekenhuis zo aan mij verteld ik ben geen dokter :) 

Bedankt voor jullie reacties alvast.
Ik probeer volgende week zaterdag nogmaals als ik dan nog niets heb doorgekregen.
Lavendeltje, ik heb dit nog gehoord. Dat ontpillen niet langer duurt dan 1 cyclus. Dat ze niet gelijk lopen kan inderdaad kloppen ! Dat zal afwachten zijn nu ?

Ontpillen geldt niet voor iedereen. Toen ik gestopt was met de pil, had ik ook direct weer een regelmatige cyclus van 28-29 dagen. Een paar maanden na elkaar had ik regelmatige cyclus en daarna was ik zwanger. Dus bij mij ging het snel.
Ik ben nu zwanger van mijn tweede kindje. Bij mijn eerste kindje in november met de pil gestopt - in januari zwanger. Bij mijn tweede kindje in september met de pil gestopt - in november zwanger.
Dus het kan ook gewoon dat je wel zwanger bent hoor! Bij mij was mijn lichaam ook snel weer 'op orde' ;)

Terug
Bovenaan