ZWANGER!!!!

A

Anoniem

Guest
Gister had ik nog een bericht achtergelaten over de Romed test, die gaf een positieve test, maar toch vertrouwde ik het niet.
Dus heb ik net bij de kruidvat een z-test gehaald, en ik ben ZWANGER!!!!!!!!
Ik ben zo blij, mijn vriend weet het niet eens, ik weet alleen dat we vanavond rijst zouden eten,NOT, hij krijgt beschuit met blauwe en rose muisjes!!!!!
Ik belde hem net maar hij was zo druk, en het lijkt me leuker om dit face-to-face te vertellen!!!!
Eindelijk, ik heb er zo over gedroomd dat ik dit bericht op het forum mocht zetten!!!!!!
Voor alle vrouwen die nog niet zwanger zijn, heel veel geluk, dit was mijn 3e ronde, maar ik heb hier alles meegelezen en weet dat het met recht een wonder mag heten als je zwanger bent!
Ik blijf zeker meelezen met jullie en duim voor jullie!!!!!!

Hoi,

van harte GEFELICITEERD met je zwangerschap en dat je er maar flink van mag genieten. Ik wil je ook een hele fijne avond wensen maar dat zal wel lukken, wat zal je vriend op kijken zeg !!!
Ik hoop snel te kunnen vertellen dat ik ook zwanger ben.

Liefs Belinda

Van Harte meid!!! Geniet er maar lekker van. Jij hebt leeker niet al te lang hoeven wachten op dit wondertje...heerlijk toch! Veel plezier vanavond!
Liefs Marianne

Hoi, Gefeliciteerd !!!! Leuk hoor, ook je avondmaal. Een fijne zwangerschap gewenst, klinkt goed he ? doei Tanja

Meis, van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo snel raak is. Geniet ervan!

Wauw, wat een geweldig nieuws!!!

Van harte en geniet ervan!

Liefs,

Ginger

Hi Charly,

Gefeliciteerd meid!!! Echt super gaaf voor je.
Ga er goed van genieten he en hou je ons op de hoogte??

Liefs Flower

Ik houd jullie zeker op de hoogte en ontzettend bedankt voor de lieve reacties, ik zit met tranen in mijn ogen achter de computer, zeker omdat ik weet dat veel van jullie minder geluk hebben dan ik en langer bezig zijn, ik heb echt heel veel respect voor jullie, en ik wens dit iedereen heel snel toe!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan