zwanger???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,ik ben 28 jaar en ben moeder.m'n man en ik hebben besloten om nog een keer proberen zwanger te worden.het is nu 4 dagen na m'n eisrong en ben erg moe en misselijk,ondanks ik al een zwangerschap heb meegemaakt weet ik niet of het nu raak is weten jullie misschien mee??ik hoop het groetjes van een onzekere moeder

Hoi Hoi

De symptomen komen me bekent voor.
Ik heb namelijk precies het zelfde.
Ik heb van het weekend mijn eisprong gehad en ben vanaf dat moment moe en misselijk.
Ik kan je helaas niet beantwoorden of je nou zwanger bent, maar wou je laten weten dat je niet de enige bent.
Laten we hopen dat het wel hier mee te maken heeft.
Succes meid

Groetjes Ingrid

na je eisprong heeft een bevrucht eitje gemiddeld 5 dagen nodig om in te nestelen. T lijkt mij eerlijk gezegd erg sterk dat je daar nu meteen misselijk van bent, want het hcg zal zich ook nog moeten opbouwen en het vruchtje verder ontwikkelen. Ik hoop voor je dat evengoed zwanger bent en dat t geen griepje is.

Hoi, dat is heel moeilijk te zegggen omdat alles kan in zo'm situatie. Als je er mee bezig bent let je ook op alles. In de tweede fase van je cyclus kun je ook allerlei kwaaltjes krijgen dus ik weet het niet hoor. Natuurlijk hoop ik voor jou dat je zwanger bent.

Succes, liefs

Terug
Bovenaan