zwanger??????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ik heb een vraagje
ik heb al een paar dagen steeken in mijn buik en nu ook bij mijn borsten bij mijn tepels ik heb ook al een paar dagen een borrel in mijn buik en van de week viel ik bijna flauw toen ik een tas naar boven had getild zijn dit mischien zwangerschap kwaaltjes of kan ik beter naar de dokter gaan
veel liefs

Hoi Anoniem,
Ik heb sinds verige week maandag last van pijnlijke tepels, dinsdags getest negatief (balen) Aangezien ik niet meer ongesteld ben geweest vanaf 16-8 weet ik niet waar ik vanuit moet gaan. Had me erbij neergelegd dat ik niet zwanger was. Na woensdag kreeg ik steken in de buik, ongesteldheidspijn, doorstralend naar de lies, vage hoofdpijn steeds, steken in de borsten. Toch vrijdag maar even de ha gebeld. De assistente vertelde mij dat ik wel zwanger kan zijn maar dat ik het hcg hormoon nog niet in mijn urine had toen bij de eerste test. Ik test as dinsdag weer. Erg spannend allemaal. Ik ben nog steeds niet ongesteld wel veel afscheiding. Als ik jou was zal ik testen en dan maar zien of je zwanger bent. Succes!

Gr. M

ik probeer nu al 4 maanden zwanger te worden maar het lukt nog steeds niet elke keer als ik weer een teleurstellig ik heb al alles geprobeerd nu weet ik niet meer wat ik nog meer kan doen dan hopen nu elke keer dat ik teleurgestelde word doet het steeds meer pijn ik ben er ook zo erg mee bezig ik hoop dat ik snel zwanger ben.

het spijt me patricia, maar 4 maanden bezig zijn is heel kort hoor. de meesten zijn wel een jaar of langer bezig. Ik wil je niet telleurstellen, maar het lijkt voor anderen hier zo vervelend. veel suxes!

Terug
Bovenaan