Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!!

Nou, een dezer dagen is mijn NOD weer, ronde 5, al voel ik nog niets wat op de rode duivel duidt. Wel ben ik sinds gisteren misselijk met vlagen. Niet per se in de ochtend, maar verdeeld over de hele dag. Dit is echt rot, want je gaat je dingen inbeelden die er misschien helemaal niet zijn. Maar ja we merken het wel weer. Zou wel leuk zijn, mijn vriend en ik hadden al bedacht dat we het dan met kerst aan onze ouders konden vertellen....Hahaha erg he?? Jullie horen van me!! Iedereen die zwanger is: gefeliciteerd!!!!!

hoi ik heb een vraagje ik ben 6 november ongesteldheid gekregen en de volgende dag was het weg en maandag 8 november had ik bruine afscheiding een beetje ik heb 18 november een test gedaan en die was negatief maar ik heb wel last van misselijkheid en ik moet steeds naar de wc me buik is dik en hard weet iemand hier misschien antwoord op groetjes

Hoi Silly, ik ken dat gevoel! Je bent misselijk en moe, en denkt stiekem misschien ben ik wel zwanger! Maar je wil het niet denken want als het niet zo is dan is het zo'n grote teleurstelling! Dat is het toch wel, maar dan nog erger! Ik hoop voor je dat je echt zwanger ben! En anders,het is pas over een maand kerst! Nieuwe ronde nieuwe kansen...

Ja das waar Eva, alleen mocht het dan raak zijn, dan weten we het echt pas net. Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld.... Als ik mijn cyclus van de vorige keer aanhoud (30 dagen) moet ik morgen ongesteld worden. Nou rommelt het wel een beetje in mijn buik, dus ik denk dat het er wel aan zit te komen, maar ja je weet het niet!! We blijven duimen hahaha!!! En ik zit net ff te rekenen. Als ik morgen ongesteld word, is mijn eerstvolgende NOD op 25 december, dus eerste kerstdag!!! Maar goed, we wachten het wel weer af, das alles wat we kunnen doen toch?? Jij ook veel succes!!

Terug
Bovenaan