Zwanger??

<p>Hallo allemaal,</p><p>Vorige week maandag en dinsdag hebben wij geklust. Tijdens beide dagen had ik ook mijn lh piek. De ovulatietest gaf een smiley aan op beide dagen. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb wel lage rug en buikpijn. Afgelopen week heb ik twee zwangerschapstesten gedaan en beide waren negatief. </p><p>Wie herkent dit terug? </p><p> </p>

halo 
ik denk dat je nog een weekje of 2 gedult moet hebben ik had mijn positieve test pas met 5.5 weken ik weet niet op welke dag je zit met je cyclus maar normaal kun je van af dag 28 al testen en wil je t echt eerder weten kun je of predictor early proberen of clearblue digital die kun je de hele dag door gebruiken 4 dagen voor je gemiste menstruatie of naar de huisarts voor bloed te prikken ik heb direct een afspraak gemaakt bij de verloskundige die kunnen al vanaf 2 weken een holte zien in de baarmoeder wat zich voorbereid op de groei van t kindje zit ie er ondertussen niet dan kun je ervan op uit gaan dat er niks zit en er ook niks zal komen tot de nieuwe ronde 

hoop dat je hier wat aan hebt gr

Terug
Bovenaan